co to jest: Appendix sine leasionibus?

1. Data: 2003-02-07 22:07:12

Temat: co to jest: Appendix sine leasionibus?
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Appendix sine leasionibus to wynik badania histopatologicznego... jednak nie
wiem co to oznacza...pliss!przetlumaczcie mi to na normalny jezyk tzn.
polski :)

2. Data: 2003-02-07 22:39:32

Temat: Re: co to jest: Appendix sine leasionibus?
Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl napisał(a):

> Appendix sine leasionibus to wynik badania histopatologicznego... jednak
nie
> wiem co to oznacza...pliss!przetlumaczcie mi to na normalny jezyk tzn.
wyrostek,przyczepek/w zależności czego/ to dotyczy bez uszkodzeń foma

3. Data: 2003-02-10 09:25:27

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyrostek,przyczepek/w zależności czego/ to dotyczy bez uszkodzeń foma

Raczej chodzi o niezmieniony wyrostek robaczkowy.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

grupa krwi
PLT ???
Neurolog w Lodzi
Problem z koscią guźiczną:-(