co to jest nowotwór...

1. Data: 2001-04-19 14:25:08

Temat: co to jest nowotwór...
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ewidencji chorób na komisji wojskowej widnieje taka ułomość: "Nowotwory
niezłośliwe szpecące lub powodujace mierne zaburzenia czynności narządów" Ja
idę na tą komisje jutro...nie mam żadnego świstka dot. w/w .. bo myślałem że
nie bedzie to uwzględnione ... natomiast jescze jutro przed komisja ide do
dermatologa ... powiedzcie czy on moze mi dac jakies zaświadczenie
dot.nowotworu... Ahaa... ten "nowotwór" to taki dziwny wystajacy pieprzyk
ktorego mam na szyji i pod pachami ... wyglada dosc koszmarnie ... nie jest
to zwykly pieprzyk ... tylko taki workowaty ...
czy to sie kwalifikuje na nowotwor ???