co to moze byc?

1. Data: 2004-11-20 08:44:52

Temat: co to moze byc?
Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
wiem, ze nikt mi nie powie dokladnie co to moze byc, ale chociaz moze
przyjdzie komus cos do glowy, albo ktos cos takiego mial.
otorz, "od spodu" penisa co jakis czas (jest przez jakis czas a potem jej
nie ma i za jakis czas znowu sie pojawia) pojawia mi taka jakby krostka, nie
swedzi, w ogole bym na to nie zwrocil uwagi bo tego nie czuje ze cos jest
tylko przy dotyku czuje zgrubienie tej jakby krostki, z tej krostki jakby
sie chcialo cos wycisnac to nie da rady.
co to moze byc?
P.S jezeli to ma jakies znaczenie to nie uprawialem seksu poza dotykaniem
calego ciala- pettingiem, a i jezeli to ma znaczenie to chodze tez na basen
z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Krzysiek