co to za roślina ?

1. Data: 2003-10-15 18:02:13

Temat: co to za roślina ?
Od: "Radar" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, dostalem fajnego "kwiatka" - ma juz ponad 2 metry i jak dla mnie to
kaktus - http://www.radar.2r.pl/kaktus.jpg - co to tak naprawde jest ? na
razie wiem, ze wydziela bialy, palacy sok. jak sie nim opiekowac ?

radar [radarek77/maupa/wp.pl]

2. Data: 2003-10-15 18:35:43

Temat: Re: co to za roślina ?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radar" <r...@w...pl> wrote in message
> witam, dostalem fajnego "kwiatka" - ma juz ponad 2 metry i jak dla mnie to
> kaktus - http://www.radar.2r.pl/kaktus.jpg - co to tak naprawde jest ? na
> razie wiem, ze wydziela bialy, palacy sok. jak sie nim opiekowac ?

Nie konsumować soku, bo trujący. To wilczomlecz trójżebrowy (Euphorbia
trigona). Lubi mieć ciepło, jasno i przepuszczalną glebę. Zalewać nie
należy. Łatwo się ukorzenia i szybko rośnie.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-10-15 18:53:10

Temat: Odp: co to za roślina ?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie konsumować soku, bo trujący. To wilczomlecz trójżebrowy (Euphorbia
> trigona). Lubi mieć ciepło, jasno i przepuszczalną glebę. Zalewać nie
> należy. Łatwo się ukorzenia i szybko rośnie.
No i nie jest kaktusem, of course:):):)
Pozdrav.Rene

4. Data: 2003-10-15 19:33:21

Od: "Radar" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i nie jest kaktusem, of course:):):)

szkoda ze to nie prawdziwy kaktus :) a kwitnie jakos ladnie ? - dzieki za
blyskawiczne odpowiedzi !

radar [radarek77/maupa/wp.pl]

5. Data: 2003-10-15 19:59:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radar" <r...@w...pl> wrote in message

> szkoda ze to nie prawdziwy kaktus :) a kwitnie jakos ladnie ? - dzieki za
> blyskawiczne odpowiedzi !

Literatura nic nie piszę o kwitnięciu - u znajomych pań nie zaobserwowano:-(
Spróbuj Euphorbia milii - ten kwinie b. ładnie.

Pozdrawiam, Basia.

kiedy wykopać kanne
czy okrywac?
kiedy wykopac kanny?