co trzymacie w lodówce?

1. Data: 2004-06-09 08:33:34

Temat: co trzymacie w lodówce?
Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zamierzam zaglądać Wam w zęby:) ale ciekawi mnie czy trzymacie w
lokdówce jakieś kosmetyki? Z dzieciństwa pamiętam, że moja mama właściwie
większość kremów trzymała w lodówce, a ja jakoś nie mogę się do tego
przekonać...

pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2004-06-09 08:55:02

Temat: Re: co trzymacie w lodówce?
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carol <c...@c...pl> napisał(a): ale ciekawi mnie czy trzymacie w
> lokdówce jakieś kosmetyki? Z dzieciństwa pamiętam, że moja mama właściwie
> większość kremów trzymała w lodówce, a ja jakoś nie mogę się do tego
> przekonać...

ja trzymam w lodówce tylko lakiery do paznokci, podobno zapobiega to ich
gęstnieniu, choć jakoś szczególnie tego działania nie zaobserwowałam. a co do
trwałości innych kosmetyków, to sądzę, że zawarte w nich ilości konserwantów
nie wymagają już trzymania ich w lodówce. ale oczywiście należy unikać
wysokich temperatur. są też specjalne naturalne kosmetyki bez konserwantów,
na których jest wyraźnie zaznaczone, że należy je przechowywać w lodówce.

1. Data: 2004-06-09 08:56:45

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carol:
> [...]
> lokdówce jakieś kosmetyki? Z dzieciństwa pamiętam, że moja mama właściwie
> większość kremów trzymała w lodówce, a ja jakoś nie mogę się do tego

Ja w zasadzie tylko te, ktorych akurat nie uzywam, czyli np. drugie opakowanie
kupione na zapas albo to, czego uzywam w innych porach roku (krem na narty z wysokim
filtrem, podobnie krem na dzien SPF 30, ktory wyciagam tylko latem). Poza tym
zel pod oczy - zimny fajnie chlodzi i napina (teraz mam Avonu aloesowy, ale
dziewczyny pisaly, ze w przypadku innych tez sie trzymanie w lodowce sprawdza).
No i kredki do oczu przed temperowaniem wsadzam do zamrazarki. To na pewno nie
jest wiekszosc, to, czego uzywam na co dzien siedzi grzecznie w szafce w lazience.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-06-09 10:31:12

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lokdówce jakieś kosmetyki? Z dzieciństwa pamiętam, że moja mama właściwie
> większość kremów trzymała w lodówce, a ja jakoś nie mogę się do tego

A widziałyście lodówkę specjalnie na kosmetyki? :)
Nie pamiętam niestety firmy. No i cena koszamrna... Ale lodóweczka śliczna
;)

Sandra

1. Data: 2004-06-09 12:29:52

Od: "Baby Doll" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lokdówce jakieś kosmetyki? Z dzieciństwa pamiętam, że moja mama właściwie
> większość kremów trzymała w lodówce, a ja jakoś nie mogę się do tego

Ja nie trzymam w lodowce zadnych kosmetykow.
Czy widzialyscie zeby w drogeriach, perfumeriach trzymano kosmetyki w
lodowkach?

1. Data: 2004-06-09 13:36:14

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baby Doll wrote:

> Ja nie trzymam w lodowce zadnych kosmetykow.

Ja tez nie. Czasem tylko wloze krem pod oczy wieczorem, zeby rano bylo
chlodny. I "okularki" zelowe :)

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

1. Data: 2004-06-09 15:03:54

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Carol wrote:

> [...]
> lokdówce jakieś kosmetyki? Z dzieciństwa pamiętam, że moja mama właściwie
> większość kremów trzymała w lodówce, a ja jakoś nie mogę się do tego

Zapasowe kremy i szminki. Szminka w lodowce potrafi 10+ lat przetrwac,
niedawno robilam porzadek w szminkach mojej mamy i wszystkie
wyprobowalam :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-06-09 15:21:33

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baby Doll" <b...@w...pl> wrote in message

> Ja nie trzymam w lodowce zadnych kosmetykow.
> Czy widzialyscie zeby w drogeriach, perfumeriach trzymano kosmetyki w
> lodowkach?

Ale w drogeriah nie sa otware poza testerami.
Pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-06-09 15:58:51

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:

> Ale w drogeriah nie sa otware poza testerami.

Ale nie sa tez hermetycznie zamkniete (wiekszosc).

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-06-09 21:03:30

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Dunia, a któżby!) wyklepał:

> Ja tez nie.

Ja podobnie. Jakoś mi ta lodówka nie po drodze do łazienki, gdzie się
wszystkim paćkam, ale moja prawie teściowa to ma drzwiczki zawalone
najróżniejszymi produktami, które ni dojedzenia są przeznaczone. Aż się
prawie wysypują. :) Co dalej nie zglądałam! ;-)
h--

Pozdrawiam
M.

--
"Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na
przyjaciela, gdyby była mężczyzną." (Joseph Joubert)

Kolastyna, seria Mimic Lift
A jak chronić włosy?
Avon katalog 09
Glinka vs MASCHERA AL FANGO D'ALGA VISO-COLLO
to tylko test