cornus canadensis

1. Data: 2004-04-28 13:18:05

Temat: cornus canadensis
Od: "Anna" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Jaki ma przyrost dereń kanadyjski rocznie, czy bardzo mocno się rozrasta i
czy szybko ?

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2004-04-28 14:05:56

Temat: Re: cornus canadensis
Od: "Ptys" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki ma przyrost dereń kanadyjski rocznie, czy bardzo mocno się rozrasta i
> czy szybko ?
U mnie po pierwszym roku w ziemi ma przyrosty NA RAZIE, od poczatku wiosennej
wegetacji (bo w zeszlym roku nie rosl), ok 5-6cm w gore i tylez na boki, gdzie
widac pedy odbijajace od dolu, prosto z ziemi, zatem porzadnie przerasta swoja
wlasna okolice. Widac juz zalazki kwiatkow (mikro kuleczki otoczone "platkami"
lisci. Mam nadzieje, ze na tych 5cm wszerz sie nie skonczy w tym roku, bo wiosna
i lato ciagle przed nami.

Pozdrowienia,

Ptys

[Kraków] skrzynki