coś do obiadku

1. Data: 2003-07-30 05:00:32

Temat: coś do obiadku
Od: "Alex" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy był tu kiedyś taki przepis ale jestem tu nowy więc chce sie
podzielic takim moim wytworem być może już umieszczony w ksiązkach
kucharskich nie wiem nigdy się z takim nie spotkałem.
Jest to zwykły kotlet schabowy z nadzieniem
cebulowo-kiełbasianym.
Więc tak:
Najlepiej wziąśc do tego kiełbase toruńską pokroić ją w kosteczke do tego
drobna kosteczka cebuli to wszystko na patelnie i smażymy, aż cebulka i
kiełbaska zrumienieje.
Kiełbaske polecam tez posypać papryką i troche pieprzem(dodaje jeszcze dla
smaku moje ulubione przyprawy-oregano,cząber,bazylie).

Jak to sie usmazy kotleta rozbijamy łyżeczka układamy na środek i albo
zawijamy albo składamy w koperte.
To wszystko moczymi w rozbełtanym jajku z przyprawami (sól, bazylia,pieprz)
i bułce tartej smazymy na rozgrzanym oleju i kotleciki jak marzenie.

1. Data: 2003-07-30 09:33:59

Temat: Re: coś do obiadku
Od: Izabela Kopij <i...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex napisał:

> [...]
> To wszystko moczymi w rozbełtanym jajku z przyprawami (sól,
> bazylia,pieprz) i bułce tartej smazymy na rozgrzanym oleju i kotleciki jak

czy bedą do tego pasować ziemniaczki polane masełkiem i posypane koperkiem i
sałatka z pomidorów?

Izza

1. Data: 2003-07-30 16:50:26

Od: "Alex" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy bedą do tego pasować ziemniaczki polane masełkiem i posypane koperkiem
> sałatka z pomidorów?
jak najbardziej choc moze ziemniaczki przypiekane były by lepsze
:))smacznego

Omlety
Biwak
dodatki do salatek