coś do włosów przed prostowaniem

1. Data: 2006-06-05 18:41:22

Temat: coś do włosów przed prostowaniem
Od: "helen paar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
czy mógłby mi ktoś polecić coś dobrego do włosów co można nałożyć na nie
przed użyciem prostownicy, tak aby się nie niszczyły oraz utrzymywały się
proste pomimo na przykład wilgoci na dworze;
i z takim małym dodatkiem - żeby to coś jeszcze nie kosztowało majątku bo
włosy mam długie i gęste (i niestety bardzo niesforne) więc na pewno będę
musiała dużo użyć tego specyfiku

pozdrawiam
helen paar