cos mi podgryza rosliny...

1. Data: 2003-06-27 09:55:10

Temat: cos mi podgryza rosliny...
Od: "Jello" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od kilku tygodni jakis zwierzak podgryza mi rosliny:
kopie pod ziemia korytarze (na powierzchni widoczne kopce jak od kreta) i
podgryza korzenie ( clematisy obcial rowno z ziemia, iglaki sie przewracaja,
papryki i pomidory zapadaja sie pod ziemie) - czy moze jest na toto
stworzenie jakas rada? Jakie srodki zastosowac?
Poczym poznac co toto jest? (kret, nornica inne paskudztwo)?
Moze sa jakies rosliny odstraszajace takie zwierzaki? moze czegos nasypac do
nor? (wszedzie jest pelno dziur w ziemi : chodzac po trawniku grunt sie
zapada razem z trawa)
Za wszelka pomoc z gory serdeczne dzieki! A w szczegolnosci za sprawdzone
sposoby (odstraszacze elektroniczne, srodki zapachowe?) :)

Jello

2. Data: 2003-06-30 09:43:33

Temat: Re: cos mi podgryza rosliny...
Od: "Jello" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widocznie nikt nie mial takiego problemu - albo nie chce sie podzielic
uwagami!

Jaki adres ma archiwum grupy??

3. Data: 2003-07-07 12:37:35

Od: "piotr.wrobel" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że napisałem na adres, a nie na grupę. Jeśli wiesz jak walczyć
z tym paskudztwem, byłbym wdzięczny, za trochę informacji.
Pozdrawiam.

4. Data: 2003-08-01 21:30:05

Od: mandaryna11 <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć mam ten sam problem i kilka sposobów pozbycia się intruza oto
one:sadzić jak najwięcej aksamitek ich zapach odstrasza krety nornice
karczowniki,drugi sposób kup sobie pułapkę na nornice to taka rurka z
dwoma klapkami na końcach ,które otwierają się tylko do środka,poszukaj
miejsca gdzie jest widoczny tunel i odkop go na tyle aby włożyć tam
pułapkę i zakryj to np.liśćmi powinno się coś złapać ( ja złapałam już 3
w tym roku) inny sposób to świece dymne,trutki, odstraszacze i jeszcze
jeden sposób ugotuj kilka jajek na twardo wystaw je do słońca aby się
zepsuły (im bardziej śmierdzą tym lepiej)potem włóż je do dziur w
ogrodzie tem smród im się nie spodoba POWODZENIA.

--
Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

klony palmowy-rozmnazanie