coś mi się zrobiło z włosami !!

1. Data: 2005-08-25 12:23:07

Temat: coś mi się zrobiło z włosami !!
Od: "ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

liczę na Waszą pomoc.
zawsze miałam piękne, gęste, proste włosy. wszyscy mi zazdrościli.
teraz zostało z tego tylko gęste.

jakis czas temu zaczęły się falować, ale zazwyczaj dosuszałam suszarką,
rozczesując, albo w ogóle na szczotce.
były ładne, choć lekko sie plątały, co lekko mnie irytowało.

wczoraj poszłam spac z mokrymi. kiedy sie obudziłam... były pokręcone.

jak to suszyc? co z tym robić?
uzywałam ostatnio szamponów wygładzających.
(gliss kur - płynny jedwab) może pora przestawic sie na te do włosów kręconych?
daje to coś? jakies efekty?
co robic, żeby miec je ładnie pokręcone a nie nijakie siano?

dodam, że są średnio długie - do połowy pleców.

dzięki za wszelkie porady.

Ola

1. Data: 2005-08-25 13:02:35

Temat: Re: coś mi się zrobiło z włosami !!
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ola" <o...@a...pl> wrote in message
> witam,
>
> liczę na Waszą pomoc.
> zawsze miałam piękne, gęste, proste włosy. wszyscy mi zazdrościli.
> teraz zostało z tego tylko gęste.

aha, tez tam mam :) jako male dziecko mialam geste i krecone,
pozniej geste i proste od jakiegos czasu znow geste i krecone (a raczej
falowane). Generalnie jesli chce miec proste to prostuje albo na
szczotce albo prostownica. nie stosuje zadnych preparatow, choc juz
od dluzszego czasu mam zamiar w tym celu wybrac sie na zakupy.

iwon(k)a

1. Data: 2005-08-25 18:06:11

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co robic, żeby miec je ładnie pokręcone a nie nijakie siano?
>
> dodam, że są średnio długie - do połowy pleców.

koniecznie jakakolwiek odzywka w sprayu na lekko wilgotne lub suche wlosy.
Podkresli to skret, lekko obciazy wlosy i odzywi.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2005-08-25 18:44:18

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie jesli chce miec proste to prostuje albo na
> szczotce albo prostownica. nie stosuje zadnych preparatow, choc juz
> od dluzszego czasu mam zamiar w tym celu wybrac sie na zakupy.

a jak chcesz mieć kręcone?

i w ogóle czy jest jakiś sposób, żeby to naturalne kręcecenie się wzmocnić?
jakieś kosmetyki?
dziś patrzyłam - sporo tego na półkach po sklepach. ale czy to cos daje?

pozdrawiam,

Ola

1. Data: 2005-08-25 19:00:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola" <o...@a...pl> wrote in message

> a jak chcesz mieć kręcone?

to tylko "mietole" je rekami, zeby sie bardziej skrecily
i czekam az wyschna. i mam krecone :)

> i w ogóle czy jest jakiś sposób, żeby to naturalne kręcecenie się
> wzmocnić?
> jakieś kosmetyki?
> dziś patrzyłam - sporo tego na półkach po sklepach. ale czy to cos daje?

nie probowalam.

iwon(k)a

oświećcie mnie
body shop - jak przechowywac?