cos mi umyka

1. Data: 2003-07-18 09:39:11

Temat: cos mi umyka
Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przegladajac starsze posty natrafilem na list k...@o...pl
w ktorym pisze:

"Czy kiedykolwiek mięliście odczucie te idziecie równym udeptanym
traktem robiąc po drodze rożne rzeczy (studia, praca... itd.) a tak naprawdę
właściwie nie macie nic."

moj problem jest troche inny czuje ze mam duzo i jest coraz lepiej ale...

mysle ze wiekszosc z was bedzie radzila karinie mniej wiecej tak jak
natalia:

trzeba się przyzwyczaić, zaakceptować
z tym da się żyć
trzeba sobie wynajdywać różne małe przyjemności
atrakcje życia codziennego :))
i spotykać bardzo wielu ludzi w różnych sprawach ;))

inni dozuca do tego "znajdz jakis cel"

... ale (juz dochodze do sedna)

celow mam "milion" takich zupelnie malych, czasem skladajace sie na cele
wieksze, nie cierpie na rodrobnienie, mam tez "duzy cel"
jestem coraz lepszy w wynajdywaniu sobie "malych przyjemnosci" coraz wiecej
spedzam czasu wsrod ludzi z ktorymi sie smieje - nurtuje mnie tylko jedna
rzecz - czy nie wydaje sie wam ze to cale dazenie do celow i "wynajdywanie
sobie przyjemnosci" i rzucanie sie w wir roznych zajec
jest pewnego rodzaju oszukiwaniem siebie uciekaniem od... (wlasnie od czego?
od prawdziwej istoty zycia - jakies niepasujace tutaj jest to stwierdzenie)

Czasem czuje ze istota rzeczy, cos nieokreslonego cos w sferze emocji i
intuicji mi umyka (a nie jestem osoba regilijna ani przesadnie
uduchowiona,[ nie radzcie mi tylko udac sie do klasztoru i poswiecic sie
medytacja zeby odszukac to cos nie wytrzymam :) ] )

co z tym zrobic zyc "szczesliwie" tak zeby nie miec czasu na myslenie?

gdyby ktos chcial napisac ze to jest "teskota ze rzeczami ktorych
niezrobilem" (a z tym tez mam problem ale to temat na osobny list ) to mysle
ze te dwie sprawy sie nie pokrywaja.

1. Data: 2003-07-18 09:48:32

Temat: Re: cos mi umyka
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek Zwolski"
Drogi Radku w pierszych wierszach
widzę, Twój poważny problem.

Brzmi on tak:
"Nie chcesz słuchać"
- bo niby dlaczego, przecież jesteś najmądrzejszy

ett
jak, nie przymierzając... :-))

1. Data: 2003-07-18 09:59:25

Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> "Nie chcesz słuchać"

Jeszcze nie mialem okazji posluchac, bede cierpliwie czekac.

Wsluchaj sie w siebie.

1. Data: 2003-07-18 10:12:17

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek Zwolski"

> Jeszcze nie mialem okazji posluchac, bede cierpliwie czekac.
>
> Wsluchaj sie w siebie.

Właśnie.

Czyli czego brakuje?
- tła? tej szarpaniny w przyjemnościach?
:-))

Ile można mieć kobiet?
Mamy tylko 365 dni w roku.

ett

1. Data: 2003-07-18 10:31:49

Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie.

I wtedy slysze niepokojace uczucie.

> Czyli czego brakuje?
> - tła? tej szarpaniny w przyjemnościach?
> :-))

Niczego, poprostu o jedno nadmiarowe niepokojace uczucie zaduzo.

> Ile można mieć kobiet?
> Mamy tylko 365 dni w roku.

Nie dam rady na okraglo przez 365 dni. ;/

1. Data: 2003-07-18 10:42:55

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek Zwolski"

> Nie dam rady na okraglo przez 365 dni. ;/

A kto da? :-)))

Zresztą, po co?

To jakiego tła brakuje?

ett

1. Data: 2003-07-19 01:31:17

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek Zwolski:
> mysle ze wiekszosc...

Za duzo 'myslisz'. :]

> Czasem czuje ze istota rzeczy, cos nieokreslonego cos
> w sferze emocji i intuicji mi umyka
> ... co z tym zrobic

Za bardzo podniecasz sie bzdurami. :)

Czarek

1. Data: 2003-07-19 23:00:00

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Autor: "Radek Zwolski"
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=25595268

> [...]
>
> gdyby ktos chcial napisac ze to jest "teskota ze rzeczami ktorych
> niezrobilem" (a z tym tez mam problem ale to temat na osobny list ) to mysle

to co Ci umyka nazywa się CHWILA
pędzisz za CHWILĄ, a gdy Ci się wydaje, że już ją masz
to staje się PRZESZŁOŚCIĄ
zdarzają się "chwile uniesienia" które pamięta się przez całe doczesne życie
...i nie tylko...

ksRobak
\|/
re:

1. Data: 2003-07-20 13:20:00

Temat: Odp: cos mi umyka
Od: "wentilo" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja Ci nie pomogę. Moim zdaniem te małe cele są całkiem dobrym sposobem na
wypełnienie sobie czasu ,ale nie dadzą ci uczucia spełnienia.
Polecam literaturę Erich`a Fromma . Pokazał mi w pewnym momencie mojego
życia ,którędy droga . Może ty też sobie coś znajdzisz .
pozdr.

Przerywnik wakacyjny - spam
Uczciwe oszukiwanie + ?
Zrup se zdjencie łoka - turysto - Eurpejczyku
uwiesiłam się ...
poznaj mnie poznaj mnie poznaj mnie