coś mi zjadło żywopłot....

następny post »
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Sat, 10 Mar 2018 12:32:53 -0800 (PST)
Subject: coś mi zjadło żywopłot....
From: uciu <a...@g...com>

Czesc,

żywopłot z grabów. Mają z 5 lat.
Już był ładny, gęsty....
Z zeszłym roku ładnie się zazielenił i nagle na kilka drzewach (z około 500) uschły
liście i potem całe drzewko... Potem kilka drzewek zapadło się w ziemi (zapadlisko na
około 10cm). Jakoś temat zbagatelizowałem bo miałem jeszcze czym dosadzić.

Dziś obchód wokół płotu.... i coś jest nie tak - co drugie drzewko (jak nie wiecej)
złamane. Dzwigam jedno, dugie i widze, że to nie złamanie... tylko coś odgryzło
korzeń od części naziemnej.... Wygląda to jak dzieło bobrów ale w mniejzej skali i
odgryzione jest pod ziemią. Odryzione są zarówno cieńkie pnie jak i grubsze....
grubości kciuka... Pod ziemią, wzdłuż żywopłotu jest również tunel - który wygląda
jak od kreta ale szerszy.

Kret to na pewno nie jest bo brak kopców.

Jakaś nornica??? Czym to wytępić póki mam jeszcze część drzewek???

uciu