coś nie tak

1. Data: 2000-02-15 19:57:20

Temat: Re: LSD
Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote:

> A ja polecam wyklady z klinicznej i psychopatologii prowadzone przez
> kogos kto odrobine oleju w glowie.
> Nie chce byc zbyt zaczepny, ale ciezko mi sie pogodzic z koncepcja, ze
> jak ktos jest rozpieprzony, to pomoze mu rozpieprzanie jeszcze
> bardziej.

Poparcie NA CALEJ LINII!!!

--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

1. Data: 2000-02-19 11:10:30

Od: h...@p...pl (hydrogennus lennufus sf.) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Feb 2000, DrYazzgod wrote:

> [...]
> Nie chce byc zbyt zaczepny, ale ciezko mi sie pogodzic z koncepcja, ze
> jak ktos jest rozpieprzony, to pomoze mu rozpieprzanie jeszcze

czyli uważasz, że te wszystkie badania, ci wszyscy naukowcy - nic nie
wiedzą o LSD, a ty wiesz... Bo ty przecież czytałeś, że człowiek warjuje
itp. Ja moge powiedzieć, że większość substancji psychotropowych i wogóle
leków "rozpieprza" - może się nie zgodzisz??? Baaaa ja powiem, że środki
dostępne dla każdego, a którymi nigdy naukowcy się nie zajmowali w sensie
leczenia tym ludzi, rozpieprzają - choćby alkohol i papierosy -
he? Alkohol nie rozpieprza?
Jesteś w błedzie, sądząc że LSD rozpieprza jeszcze bardziej. Oczywiście
podane w złych warunkach może się źle skończyć.
Ale morfina, kodeina czy inne opiaty też rozpiepszają, a są często, gęsto
stosowane w medycynie i też gdyby ktoś sobie je zapodawał bez żadnej
opieki itp. mogło by się to źle skończyć (narkomania).
Tyle z mojej strony.

--

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiii h...@p...pl iiii

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

gdzie jesteście?
gdzie...
Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Re: Pracoholicy !!!!
już nie mogę