gdzie jesteście?

1. Data: 2000-02-11 21:17:56

Temat: gdzie jesteście?
Od: "DW" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Trochę podglądam ostatnio waszą grupę.
Wydaje się że bywa ciekawie.
Ale chyba tylko wtedy kiedy ktoś TU jest.
Ja jestem nowy, 34-letni facet z Wrocławia,
czasami mający swoje zdanie (jak twierdzą inni).

pozdrowienia-DW

1. Data: 2000-02-11 22:30:20

Temat: Re: gdzie jesteście?
Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DW napisał(a):

> Trochę podglądam ostatnio waszą grupę.
> Wydaje się że bywa ciekawie.
> Ale chyba tylko wtedy kiedy ktoś TU jest.
> Ja jestem nowy, 34-letni facet z Wrocławia,
> czasami mający swoje zdanie (jak twierdzą inni).

Trudno sie dziwic ze nikogo nie ma w koncu to piatek - sam bym chetnie
gdzies polazl ale niestety nie moge - coz takie zycie - HEJ JEST TU
JESZCZE KTOS ???
Troche podpity - K.

1. Data: 2000-02-11 22:38:56

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DW napisał(a):

> Ja jestem nowy, 34-letni facet z Wrocławia,
> czasami mający swoje zdanie (jak twierdzą inni).

Ha wychowalem si we Wroclawu - czasem mi brak tego miasta - ale po co ja
o tym pisze........

1. Data: 2000-02-11 23:19:10

Od: "Ayell Ari" <c...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kazdemu czegos brak-i dlatego pisze.......
skrzat

1. Data: 2000-02-11 23:25:37

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A Tobie czego brak ?

1. Data: 2000-02-12 01:35:00

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

>Trudno sie dziwic ze nikogo nie ma w koncu to piatek - sam bym chetnie
>gdzies polazl ale niestety nie moge - coz takie zycie - HEJ JEST TU
>JESZCZE KTOS ???
>Troche podpity - K.

Cześć. Właśnie wróciłem z imprezy, jest grubo po drugiej (czyli już sobota),
faza mnie trzyma jak cholera....
Bardziej niż trochę podpity - Machalas

1. Data: 2000-02-12 10:25:16

Od: "DW" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kawul napisał(a) w wiadomości:
>Ha wychowalem si we Wroclawu - czasem mi brak tego miasta - ale po co ja
>o tym pisze........

A ja się tu przeprowadziłem miesiąc temu.
Chyba przechodzę następny kryzys bo nie wiem czy było warto...
Pozdrowienia-DW

1. Data: 2000-02-12 11:24:45

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Kawul <m...@p...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>JESZCZE KTOS ???
>Troche podpity - K.

Ja bylem wczoraj, znaczy dzisiaj ;) 3 butelki browaru + sok malinowy,
smiechu co niemiara a pozniej szara rzeczywistosc.

Ale tak na powaznie - dziwne zjawisko - w jednej sekundzie sporo
smiechu, a wlasciwie 10 ton smiechu - wszystko mnie bolalo, a pozniej..
bleee.. Takie hustawki nastrojow nie sa zdrowe dla psychiki. Albo
inaczej - psychika nie jest zdrowa dla hustawek.. Eee nie ;)

I widzisz MałGosiu - wszystko wraca do normy :) znaczy "normy" ;))
pozdrawiam...
p.s. a ja w poniedzialek mam rozmowe sprawie pracy.. starych znajomych
prosi sie o trzymanie kciukow za mnie tudziez o 5zl na tace w mojej
intencji... ;))

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... You'll never walk alone with schizophrenia.

1. Data: 2000-02-12 11:26:25

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

>A Tobie czego brak ?

Gdy sie troche ludzi wypowie moze podsumujemy - czego tak najbardziej
ludziom brak w dzisiejszym swiecie.. co ?
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... Save Water, Shower With A Friend

1. Data: 2000-02-12 12:27:46

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "DW" <a...@p...com> na pl.sci.psychologia napisał(a):

>A ja się tu przeprowadziłem miesiąc temu.
>Chyba przechodzę następny kryzys bo nie wiem czy było warto...

Wiesz - dla mnie na nowym miejscu najwazniejsi by byli /i będą !/
przyjaciele, znajomi. Samotne zycie w rodzaju praca-dom-praca-dom...
byloby dla mnie nie do zniesienia, choc byl okres - pol roku - gdy tak
wlasnie wygladaly moje dni. Never again !

Dlaczego przechodzisz kryzys ? Samotnosc ? Zla praca ?
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Najlepszym czworonożnym przyjacielem człowieka jest łóżko.

gdzie...
Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Re: Pracoholicy !!!!
już nie mogę
Re: kolezanka