cukinia na slodko

1. Data: 2005-10-02 23:53:00

Temat: cukinia na slodko
Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wiem ze przepisy juz byly (choc nieduzo), ale a to trzeba moczyc cukinie
przez dobe, a to gotowac w syropie, a ja lubie jak najprostsze przepisy -
czy nie mozna po prostu kostek cukini zalac syropem w sloikach i to
powekowac? I czy potrzebny jest olejek ananasowy zeby to smakowalo jak
ananas (bo podobno smakuje)? Czy polecacie do tego gozdziki czy lepiej nie?
Kwasek cytrynowy potrzebny czy niekoniecznie?
Mam z zeszlego roku niedobre doswiadczenie z pakowaniem surowych pomidorow
do butli wiec wole zapytac czy tak mozna. Bo pomidory puchly i strzelaly po
odkreceniu :)

--
Sabina