cyfra+ czy polsat cyfrowy - co kupic

1. Data: 2003-05-17 19:40:18

Temat: cyfra+ czy polsat cyfrowy - co kupic
Od: piotr <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie?
co doradziicie biorac pod uwage cene, oferte, techniczne parametry?

1. Data: 2003-05-17 20:49:44

Temat: Re: cyfra+ czy polsat cyfrowy - co kupic
Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotr napisał(a) w wiadomości: ...
>jak w temacie?
>co doradziicie biorac pod uwage cene, oferte, techniczne parametry?

zobacz gdzie masz wiecej programów i ile kazda stacja chce za miesiac, jakie
sa warunki bycia abonentem oraz za ile zestaw-czy gratis, czy trzeba go
kupic, czy pozyczaja. az takie trudne?
pozdro
alda

1. Data: 2003-05-18 07:55:23

Od: piotr <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sa warunki bycia abonentem oraz za ile zestaw-czy gratis, czy trzeba go

witam
tak, ale chcialem poznac opinie osob ktore posiadaja zarowno jeden jak
i drugi zestaw - awaryjnosc, przerwy w dostarczaniu sygnalu, fachowosc
obslugi, jakosc obrazu itp
pozdrawiam takze
piotr

1. Data: 2003-05-18 16:39:10

Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>tak, ale chcialem poznac opinie osob ktore posiadaja zarowno jeden jak
>i drugi zestaw - awaryjnosc, przerwy w dostarczaniu sygnalu, fachowosc
hej!
ok, awarie-zepsuł się moim rodzicom z powodu burzy, był to przypadek typu
"grom z jasnego nieba" bo przy burzy zawsze wyłaczamy wszelkie ustrojstwa z
anteną, wymienili w punkcie sprzedaży, mój się jeszcze nie zepsuł;) przerwy
w dostarczaniu-zdarzają się przy bardzo kiepskiej pogodzie-jakies super
smieżyce, ale to bardzo sporadyczne przypadki, obsługa-tak czytam na grupach
jak ludzie psy wieszają na różnorodnych firmach typu cyfra+, plus, era itp,
ja przebojów nie miałam wiec może mam szczęscie;).
Polsatu nie miałam i mieć nie zamierzam.
pozdro
alda

1. Data: 2003-05-18 20:00:21

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie?
> co doradziicie biorac pod uwage cene, oferte, techniczne parametry?

Pytanie powinno brzmiec: "Cyfra plus czy Polshit ?"

1. Data: 2003-05-18 21:10:05

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "piotr" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci
> jak w temacie?
> co doradziicie biorac pod uwage cene, oferte, techniczne parametry?

Piotrusiu, mowilem, ze na grupe o telewizji....
JK

1. Data: 2003-05-18 21:22:15

Od: piotr <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Piotrusiu, mowilem, ze na grupe o telewizji....
>JK

:) pozdrawiam Januszu

Wiatka i ciepla woda
pytanie o lozko
program do projektowania wnętrz
Kuchenka pod zabudowe o szer. 50cm ? Czy ktos widzial?
bardzo prosze o informacje