cysta beckera

1. Data: 2005-01-24 10:26:54

Temat: cysta beckera
Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak juz wczesniej pisalam mam 4 letniego syna i srednio raz w roku utykal
na noge .Badania robilismy wtedy jak kulał i nic nie wychodziło ale
ostatnio miała miejsce podobna sytuacja i po konsultacjach medycznych i
szeregu badaniach stwierdzono ze syn ma pod kolanem cyste beckera i tu
prosze o pomoc co to jest i czy top jest grozna operacja ale moze jest
jakies inne rozwiazanie niz ingerencja chirurgiczna anna

2. Data: 2005-01-24 13:22:28

Temat: Re: cysta beckera
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prosze o pomoc co to jest i czy top jest grozna operacja ale moze jest
> jakies inne rozwiazanie niz ingerencja chirurgiczna anna

to taki uchylek torebki majacy lacznosc z jama stawowa i wypelniony mazia
stawowa
leczy sie operacyjnie, chyba ze u dzieci jest inaczej
nie powiedzieli ci na tych konsultacjach?

stopień niepełnosprawności
pytanie o zwiazek alergii i anginy !!!
[GWK] rehabilitacja kręgosłupa
[spam] RTG-sprzedam