cytryniec i mirzan ;-)

1. Data: 2011-02-15 17:49:49

Temat: cytryniec i mirzan ;-)
Od: "Fiora" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej - mirzan !!
W sprawie nasion cytryńca skontaktuj się proszę - jak napisałam
w ogłoszeniu. Mój kuzyn hodowca czeka .
Ja jestem w tym wypadku tylko za "technika", który włożył ogłoszenie w sieć
bo kuzyn nie zna się na tym, a jest zainteresowany mocno nasionkami
i na pewno się dogadacie.
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2011-02-16 09:56:44

Temat: Re: cytryniec i mirzan ;-)
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiora" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sieć
> bo kuzyn nie zna się na tym, a jest zainteresowany mocno nasionkami

Obecnie w szkólkach ta roślina jest już prawie standartem.
W zeszłym roku kupowałem w szkółce 2 lub 3 - letnie sadzonki w doniczkach po
17 zł
Po wysadzeniu do gruntu trochę "marudziły" ale pod koniec sezonu wyraźnie
się zebrały w sobie i przed zimą dobrze wyglądały.

Pozdrawiam alternatywnie
skryba

3. Data: 2011-04-11 20:35:44

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-16 10:56, skryba ogrodowy pisze:
> Użytkownik "Fiora"<f...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Obecnie w szkólkach ta roślina jest już prawie standartem.
[...]

http://filolozka.brood.pl/standard-nie-standart/

--
pozdr. Jerzy