czajnik [ZELMER]

1. Data: 2007-09-16 10:03:40

Temat: czajnik [ZELMER]
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,
jestem posiadaczem czajnika typu 17Z010 firmy ZELMER.
Mam pytanie do posiadaczy tego modelu
u mnie grzanie wody w czajniku wygląda tak jakby w kuchni startował samolot.
Nie wiem co jest grane, w dzień człowiek jest jeszcze w miarę to znieść,
ale w nocy jak chce zrobić sobie herbaty to się boje, że ktoś z sąsiadów do
mnie przyjdzie i powie mi, że zakłócam ciszę nocną.
Macie jakieś doświadczenia z tego typu zdarzeniami ?
Z góry dziękuje za informacje czy jakąś pomocną radę.
Pozdrawiam
Wojt@s

2. Data: 2007-09-16 11:19:43

Temat: Re: czajnik [ZELMER]
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojt@s <W...@o...pl> wrote:

> u mnie grzanie wody w czajniku wygląda tak jakby w kuchni
> startował
> samolot.

Grzałka płaska "denna"? Jeśli tak, to niestety, ten typ tak ma,
niezależnie chyba od producenta.

J.

3. Data: 2007-09-16 13:11:54

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dodatek wszystko z symbolem zawierającym "Z" w środku to chiński szajs
robiony dla zelmera. Tego się nawet nie naprawia, tylko idzie na wymianę.
Szkoda, że taka porządna i ceniona firma psuje sobie markę...

P.

4. Data: 2007-09-17 16:55:19

Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w pracy wszystkie czajniki sa tej firmy. Na korytarzu juz
slychac, ze pracuja:)W kazdym badz razie nie jest to przypadlosc tylko
Zelmera, bo spotykalem sie wielokrotnie z markowymi, drogimi czajnikami
i generowaly podobny poziom halasu.
Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2007-09-17 19:01:40

Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam pytanie do posiadaczy tego modelu
> u mnie grzanie wody w czajniku wygląda tak jakby w kuchni startował

Taka moja obserwacja (Czajnik Severin, grzałka płaska, "denna") - jak używam
wody z Brity a czajnik jest odkamieniony - gotuje cicho, jak przez pewien
czas gotowałem wodę prosto z kranu - coś na kształt startującego samolotu :)

Pozdr.
Janusz

6. Data: 2007-09-17 20:31:53

Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
W pracy uzywam Zelmera - ladnie go odkamienilem, wody uzywam glownie z
dystrybutora - wiec nie jest chlorowana, czy inaczej dodatkowana a i tak
czajnik jest cholernie glosny. Ten typ chyba tak ma:)

7. Data: 2007-09-17 21:29:39

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Macie jakieś doświadczenia z tego typu zdarzeniami ?
> Z góry dziękuje za informacje czy jakąś pomocną radę.

A jak podgrzewasz wodę prosto z kranu - także ?

Piotrek

remont inst. CO w mieszkaniu (wspólnota)
Badanie domu kamerą termowizyjną
Materace Hilding 3009
Drzwi do domu
Wata (?) na dracenie