czarna lilia

1. Data: 2005-03-23 22:40:36

Temat: czarna lilia
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam album o lasach tropikalnych w ktorym jest zdjecie czarnej lili z
Malezji - wyglada ona troche jak storczyk.
Czy ktos moze wie jaka jest jej nazwa lacinska?
Szukam w google, ale wychodzi mi zbyt wiele linkow OT bym mogla sensownie
szukac.

Elfir

2. Data: 2005-03-23 22:45:40

Temat: Re: czarna lilia
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Elfir wrote:
> [...]
> Czy ktos moze wie jaka jest jej nazwa lacinska?
> Szukam w google, ale wychodzi mi zbyt wiele linkow OT bym mogla
hehe
teraz google to przezytek
teraz cool jest szukac w TaBaZa
:PPPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-03-23 22:47:00

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos moze wie jaka jest jej nazwa lacinska?
> Szukam w google, ale wychodzi mi zbyt wiele linkow OT bym mogla sensownie

Mam "Lasy tropikalne świata" i sprawdziłam. Ta roślina to prawdopodobnie
Tacca chantrieri. Zobacz:
http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=227

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2005-03-24 00:48:05

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam "Lasy tropikalne świata" i sprawdziłam. Ta roślina to prawdopodobnie
> Tacca chantrieri. Zobacz:
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=227

Bardzo dziekuje
Mam ten sam album. Tlumacz wprowadzil w blad piszac - lilia :(

Elfir

Portal
Kiedy wertykulowac?
BUKIETY FLORYSTYKA KATALOGI