czarny lakier

1. Data: 2003-06-12 13:15:37

Temat: czarny lakier
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy mozecie mi polecic jakis czarny lakier do paznokci, ale taki kryjacy
(naprawde kryjacy), bo dzis zakupilam czarnego inglota (nr 39) i on jest
taki raczej przezroczysty - chyba ze 3 wartwy trzeba polozyc, zeby byl
naprawde ciemny... :( ale zeby tak nie narzekac na tego inglota to chwale
nr 24 - czerwono-zloty jest poprostu super (to moj ukochany kolorek)
pozdrawiam,
K.

1. Data: 2003-06-12 14:19:26

Temat: Re: czarny lakier
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kreska wrote:

> [...]
> naprawde ciemny... :( ale zeby tak nie narzekac na tego inglota to chwale
> nr 24 - czerwono-zloty jest poprostu super (to moj ukochany kolorek)

Mialam kiedys czarny kryjacy z Constance Caroll - bylo to ze 2 lata temu
i nie wiem, czy obecnie maja czarny i jak on kryje, ale mozliwe, ze jest
nadal :-)

Pozdrawiam

Tib
--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-06-12 20:17:21

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 12 Jun 2003 15:15:37 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@p...onet.pl> i powiedziała:

> [...]
> (naprawde kryjacy), bo dzis zakupilam czarnego inglota (nr 39) i on jest
> taki raczej przezroczysty - chyba ze 3 wartwy trzeba polozyc, zeby byl

Joko 44.

Zuzanka
*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-06-13 06:18:18

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Wielkie i Serdeczne
pozdrawiam,
K.

1. Data: 2003-06-15 19:10:59

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Joko 44.

a wiesz może ,gdzie w Warszawie są lakiery Joko??a może któraś z WAS innych
wie?? ;)

nowa Uroda
błyszczyk
Chwale-balsam do opalania
balsamy brazujace a opalanie i blyszczenie
Koszula-zabot -[przepraszam jesli NTG]