czemu tak cicho?

1. Data: 2002-03-25 20:24:51

Temat: czemu tak cicho?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, święta idą, a tu jakoś tak cicho. Co się dzieje. Pamiętam tę listę
pół roku temu, postów jak mrówków było, a teraz co? Melancholia jakaś...

Wkn posmutniała

1. Data: 2002-03-25 20:39:06

Temat: Re: czemu tak cicho?
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ludzie, święta idą, a tu jakoś tak cicho. Co się dzieje. Pamiętam tę listę
> pół roku temu, postów jak mrówków było, a teraz co? Melancholia jakaś...
>
> Wkn posmutniała

nie smuc sie wszystko wskazuje na to ze idzie wiosna (wprawdzie dzisiaj to
bylo ciezko zauwazyc ale od jutra ma byc podobno cieplej) a z wiosna sie
pewnie ludzie na grupie rozkreca:)

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2002-03-25 20:41:06

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
news:3c9f8c44$0$21621$79c14f64@nan-> Ewcia
> (przyrzadzajaca lososia w papilotach)

kto ma te papiloty losos czy Ewcia?:))))))

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2002-03-25 20:45:58

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

... tylko Ty zostalas, wszystkie inne ludzia za KT po Polsce jezdza.

> Laptopow brakuje. Ot co.
>
> Ewcia
> (przyrzadzajaca lososia w papilotach)
> Niesz !

Ja tez jeszcze jestem...i nie jezdze po PL...
Moglabym powiedziec co jadlam na obiad, ale nie wiem jak sie nazywa.
Cos indonezyjskiego slubny zrobil i pyszne bylo, ale detali nie znam.

Ale i tak pozdrawiam goraco

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-03-25 20:53:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0Mn8.246$a...@c...casema.net...
> Moglabym powiedziec co jadlam na obiad, ale nie wiem jak sie nazywa.
> Cos indonezyjskiego slubny zrobil i pyszne bylo, ale detali nie znam.

Ja to się nie powinnam przyznawać, co jadłam :( bo nie mam czasu na
pichcenie. Ale w sekrecie powiem, ze ryż paraboiled z sosem seczuańskim
uncle bens z kawałkami cycków kurzych. Bo ja wiem czy to dobre... jak się
nie ma czegoś własnoręcznie zrobionego, to ujdzie :)
Jutro będę eksperymentować z pizzą calzone i jakimś mazurkiem.

Wknpim

1. Data: 2002-03-25 20:57:08

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> a écrit dans le message news: a7o134$nrq$...@n...tpi.pl...
> Ludzie, święta idą, a tu jakoś tak cicho. Co się dzieje. Pamiętam tę listę
> pół roku temu, postów jak mrówków było, a teraz co? Melancholia jakaś...
>
> Wkn posmutniała

No, przeciez Krysi nie ma... tylko Ty zostalas, wszystkie inne ludzia za KT

--
Niesz !

1. Data: 2002-03-26 06:27:41

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie smuc sie wszystko wskazuje na to ze idzie wiosna (wprawdzie dzisiaj
> bylo ciezko zauwazyc ale od jutra ma byc podobno cieplej) a z wiosna sie
> pewnie ludzie na grupie rozkreca:)

Ja postanowilem od srody bojkotowac zime - wyrzucam zimowa kurtke i zakladam
cos cienszego. Chocby bylo na dworze -20 st.
Pzdr
--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-03-26 07:20:52

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Deuter <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7p4d4$26k$...@n...onet.pl...

> [...]
zakladam
> cos cienszego. Chocby bylo na dworze -20 st.
dobrze, w razie czego przylecimy Cię reanimować. Zawieszę mojemu labradorowi
bekę z rumem, będzie Ci lał w ryjka jak się zrobisz fioletowy, hihi :)

Wkn

1. Data: 2002-03-26 07:32:37

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deuter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja postanowilem od srody bojkotowac zime - wyrzucam zimowa kurtke i
zakladam
> cos cienszego. Chocby bylo na dworze -20 st.

ta zima to jest twarda trudno ja bedzie odstraszyc, od 2 miesiecy chodze w
wiosennej kurtce i jestem conieco przemarznieta
a wiosny jak nie bylo tak nie ma :)

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2002-03-26 13:06:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nea napisala:

> ta zima to jest twarda trudno ja bedzie odstraszyc, od 2 miesiecy chodze w
> wiosennej kurtce i jestem conieco przemarznieta
> a wiosny jak nie bylo tak nie ma :)

No więc zrobiłam na odwrót - po wczorajszym zmarznięciu włożyłam futro
(sztuczne ;-)) i od razu dzień jest ładny, chociaż jeszcze niezbyt ciepły.
Jutro włożę kozaki i od razu będzie wiosna ;-)

Krycha

stek z grudnia
chat z Maklowiczem
Jak spotkalam Krysie T.!