stek z grudnia

1. Data: 2002-03-25 16:25:57

Temat: stek z grudnia
Od: "Tomek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie znalazłem w zamrazalniku stek z datą przydatnosci do spozycia 3
grudnia 2001. Nigdy go nie rozmrazalem. Czy moge go dzis usmazyc i zjeść? A
moze lepiej ugotować? A może oddać koledze?

Prosze o szybką odpowiedz, jestem glodny!

Dziekuje

Tomasz
gg#535356

1. Data: 2002-03-25 17:04:47

Temat: Re: stek z grudnia
Od: "Tomek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i nie doczekalem sie odpowiedzi.
Wlasnie rozpoczalem konsumpcje na wlasna odpowiedzialnosc... Po pierwszym
kęsie tętno w normie i wogóle wszystko w porządku - nawet zapach w kuchni..

pozdrawiam
Tomasz

1. Data: 2002-03-25 17:15:24

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> No i nie doczekalem sie odpowiedzi.
> Wlasnie rozpoczalem konsumpcje na wlasna odpowiedzialnosc... Po pierwszym
> kęsie tętno w normie i wogóle wszystko w porządku - nawet zapach w kuchni..

masz teraz 48 godzin czasu na uregulowanie spraw na tym padole.

A tak na serio, to nie powinno nic być, o ile stek nie był nadpoczęty
przez jakieś bydlątka beztlenowe.

Waldek

1. Data: 2002-03-25 17:21:48

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3C9F5B2C.ECC6EA64@ukbf.fu-berlin.de...

> masz teraz 48 godzin czasu na uregulowanie spraw na tym padole.
>
> A tak na serio, to nie powinno nic być, o ile stek nie był nadpoczęty
> przez jakieś bydlątka beztlenowe.

ponieważ nie sprawdziłeś czy jakieś beztlenowce zaczęły ucztę przed Tobą,
skorzystaj z rady kolegi i ureguluj sprawy na tym padole :))) Jeśli się nic
nie stanie, przynajmniej będziesz miał porządek.

pozdr
Ania

1. Data: 2002-03-25 17:36:37

Od: "Tomek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede was informowal na biezaco w miare pojawiania sie nowych istotnych
faktow.

Pozdrawiam

Tomasz

1. Data: 2002-03-27 10:30:40

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bede was informowal na biezaco w miare pojawiania sie nowych istotnych
> faktow.

Tomku,

brak od Ciebie wiadomości! Czyżbyś się gorzej czuł? Czy może porządkujesz
swoje sprawy?
48 godzin mija dziś! :)))

pozdr
Ania

1. Data: 2002-03-27 23:42:10

Od: "Tomek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tomku,
>
> brak od Ciebie wiadomości! Czyżbyś się gorzej czuł? Czy może porządkujesz
> [...]

Żyję!!!
Dzieki za troskę. Stek okazał się być godnym najlepszej pozycji w moim
żołądku. Pozostał tam przez cały czas trawienia, następnie przeszedł długą
drogę poprzez cały układ pokarmowy w dół nie cofając się ani razu!
Dziś mogę z czystym sumieniem powiedzieć ze podjąłem słuszną decyzję.
Ludzie, nie bójcie się swoich steków, które cierpliwie czekają na was w
waszych zamrażarkach!
One chcą waszego dobra i nawet przez myśl im nie przyjdzie żeby wam zrobić
krzywdę!

Pozdrawiam z łóżka na intensywnej terapi,

Tomasz

PS żartowałem, jestem w domu. Właśnie szukam w zamarażarce kaszanki którą
dostałem od dziadka na gwiazdkę.... 2000...

1. Data: 2002-03-27 23:58:14

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <w...@w...pl> napisał(a):
/.../
> Żyję!!!
Ufffffff .... !!!

> [...]
którą
> dostałem od dziadka na gwiazdkę.... 2000...

Bardzo dobre .... :))))))

PS ja mam w lodówce żurawiny z 89 roku, (boję się do nich
zajrzeć), i konfiturę z róży też kilkuletnią ....
ale wcale nie uważam, żeby tak od razu trzeba było
wszystko wyrzucać.
Ale żeby kaszankę dawać na gwiazdkę ???? Oryginalne
miewa dziadek pomysły ....

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

chat z Maklowiczem