czerwone "pieprzyki"

1. Data: 2003-05-26 21:58:28

Temat: czerwone "pieprzyki"
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

... no wlasnie, coz to jest?
wlasciwie to nie jest pieprzyk.. a raczej cos jak krwiaczek..(?)
Z poczatku byla to malenka kropeczka (jakby po uklociu igla) a z biegiem lat
powieksza sie i jest juz wielkosci sredniego pieprzyka..
Skad sie to bierze? coz to jest naprawde?
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

2. Data: 2003-05-26 22:01:17

Temat: Re: czerwone "pieprzyki"
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bau2ju$ri6$...@t...icpnet.pl,
T0SIA <t...@n...onecie.pl>:
> [...]
> biegiem lat powieksza sie i jest juz wielkosci sredniego pieprzyka..
> Skad sie to bierze? coz to jest naprawde?

To jest maly podskorny krwiaczek. Wiele osob ma takie. Bierze sie z
pekniecia drobnego naczynka krwionosnego. Sprzyja powstawaniu nagrzanie
skory (opalanie), a sam moment powstania typowo przy wzroscie cisnienia, np.
duzy wysilek chwilowy.

--
Robert

3. Data: 2003-05-26 22:04:39

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pekniecia drobnego naczynka krwionosnego. Sprzyja powstawaniu nagrzanie
> skory (opalanie), a sam moment powstania typowo przy wzroscie cisnienia,

zatem rozumiem, ze nie ma sie czym martwic?
ze to tylko sprawa estetyki?

dziekuje za odpowiedz... :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

4. Data: 2003-05-26 22:13:01

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bau2vi$rss$...@t...icpnet.pl,
T0SIA <t...@n...onecie.pl>:
> zatem rozumiem, ze nie ma sie czym martwic?
> ze to tylko sprawa estetyki?

Jesli jest tego bardzo duzo, to moze swiadczyc o problemach naczyniowych
(kruchość, nieszczelność). A poza tym to bardzo powszechne.

> dziekuje za odpowiedz... :-)
Nie ma za co - w koncu w tej samej sieci (o ile pamietam).

--
Robert

5. Data: 2003-05-26 22:42:15

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jest tego bardzo duzo, to moze swiadczyc o problemach naczyniowych

cale szczescie jest tylko jeden :-)
i chyba sie juz z nim zaprzyjaznilam ;-)

> Nie ma za co - w koncu w tej samej sieci (o ile pamietam).

alez oczywiscie, ze z tej samej :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

6. Data: 2003-05-27 00:35:55

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *T0SIA* <bau2vi$rss$1@topaz.icpnet.pl> Tue, 27 May 2003
00:04:39 +0200 napisał/a:

> zatem rozumiem, ze nie ma sie czym martwic?
> ze to tylko sprawa estetyki?

Pomaga na to maść tormentiol.

--
Pozdrowienia,
Kaja

7. Data: 2003-05-27 05:11:00

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości
> Pomaga na to maść tormentiol.

tak?
mam takowa...
ale obawiam sie, ze kropeczka jest juz za duza.. no ale zobacze... :-)
dzieki
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

8. Data: 2003-05-27 10:31:38

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *T0SIA* <baurui$bda$1@topaz.icpnet.pl> Tue, 27 May 2003
07:11:00 +0200 napisał/a:

> tak?
> mam takowa...
> ale obawiam sie, ze kropeczka jest juz za duza.. no ale zobacze... :-)
> dzieki

Mnie pękło kiedyś naczynko na policzku pod okiem i maść
pomogła.Do tej pory nie ma nawet śladu.

--
Pozdrowienia,
Kaja