członek

1. Data: 2002-10-16 19:32:30

Temat: członek
Od: "Mirek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grup. man pewien problem od pewnego czasu na moim napletku
pojawiły się drobne czerwone (białe) plamki (mini krostki), czy może to być
uczulenie na prezerwatywę. Jakie leki można zastosować i ewentualnie do
lekarza jakiej specjalności mogę się udać.
Bardzo dziękuję za pomocne wskazówki pozdrawiam:
Mirek

2. Data: 2002-10-17 09:15:56

Temat: Re: członek
Od: Robert <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek wrote:

> Witam wszystkich grup. man pewien problem od pewnego czasu na moim napletku
> pojawiły się drobne czerwone (białe) plamki (mini krostki), czy może to być
> uczulenie na prezerwatywę.

nie,
to nie uczulenie, to zwykła kiła :-)

ale poważnie - niczym sie nie przejmuj, to nic groźnego !

3. Data: 2002-10-19 18:42:34

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To może być uczulenie jednak powinieneś udać się do dermatologa!!

llllllll
Przebarwienia skóry- pilne!! :)
wysuszona skora
węzły chłonne