węzły chłonne

1. Data: 2002-10-16 17:38:05

Temat: węzły chłonne
Od: "Kamila" <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pewien problem, a właściwie pytanie. Chodzi mi o powiększone węzły
chłonne po jednej stronie szyi (takie małe kuleczki). Mam je już od chyba 10
lat (ma takie też moja mama). Byłam z tym problemem już u dwóch lekarzy.
Zlecono mi zrobienie morfologii z rozmazem i OB. Ponieważ wszystkie badania
wyszły idealnie, stwierdzono, że tak już musi być i tyle.
W związku z tym mam pytanie: czy ktoś wie, jakie mogą być przyczyny tego
trwałego powiększenia węzłów chłonnych? A może ktoś też ma/miał taki
problem?
Proszę o wszystkie informacje.
Kamila