czosnek niedźwiedzi

11. Data: 2008-03-21 09:42:15

Temat: Re: czosnek niedźwiedzi
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):
> :))) Może faktycznie za blisko katedry mieszkam. Albo RadioM od
> sąsiadów sączy jad do uszu mnie nieświadomej?

Ciekawe jak można nie zerwać, nie zjeść, a się tym zadławić.

Samą chęcią?

Artur Górniak

12. Data: 2008-03-21 10:39:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Górniak" napisał:

> Ciekawe jak można nie zerwać, nie zjeść, a się tym zadławić.
> Samą chęcią?

Medycyna zna różna przypadki. Na przykład ciąże urojone, fantomowe
kończyny i takie tam...

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2008-03-21 10:41:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Medycyna zna różna przypadki. Na przykład ciąże urojone, fantomowe
> kończyny i takie tam...

No i o nawazniejszym zapomniałam. Globus. Globus histericus :)

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2008-03-21 10:59:23

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 11:39, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Medycyna zna różna przypadki. Na przykład ciąże urojone, fantomowe
> kończyny i takie tam...
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

W wielu przypadkach wystarczy konfrotacja z rzeczywistością, USG,
później badanie DNA, kończyna nie przyrośnie, ale gdy wyrwało mi kawał
opuszki z palca (głęboko) zasklepila się rana i nawet na nowej skórze
mam linie papilarne, i tylko cienką obwódkę blizny wokół miejsca
(krateru), które całkiem zniknęło odcięte. Ciekawe, że najprostsza
sprawa to DNA, a doprosić się nie można... W końcu, gdy nie moje -
sprawa sama by upadła.

15. Data: 2008-03-21 12:12:01

Od: "NAY" <N...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż... niech Ci w gardle ością stanie.Smacznego :>

a tobie niech juz nigdy nie stanie. amen

16. Data: 2008-03-21 12:19:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NAY" napisał:

> a tobie niech juz nigdy nie stanie. amen

Najpierw musiałabym sobie przyszyć. A i wtedy nie byłoby pewne, czy by
zadziałało - nie ze względów preferencyjnych bynajmniej :>

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2008-03-21 12:22:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 13:19, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Najpierw musiałabym sobie przyszyć. A i wtedy nie byłoby pewne, czy by
> zadziałało - nie ze względów preferencyjnych bynajmniej :>
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

He..he, a to wystarczy przypiąć rzemieniami... :-)))))))))))))))

18. Data: 2008-03-21 12:23:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Najpierw musiałabym sobie przyszyć. A i wtedy nie byłoby pewne,
> czy by zadziałało - nie ze względów preferencyjnych bynajmniej :>

No chyba, że miałeś/aś na myśli pianę. Zatem spoko - przewrócony do
góry dnem talerz z wiszącą, acz sztywną zawartością to u mnie
standard, niezmienny od lat.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2008-03-21 12:26:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> He..he, a to wystarczy przypiąć rzemieniami... :-)))))))))))))))

Ale to zdecydowanie nie to samo, co żywy i funkcjonalny :)

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2008-03-21 12:58:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> No chyba, że miałeś/aś na myśli pianę. Zatem spoko - przewrócony
> do góry dnem talerz z wiszącą, acz sztywną zawartością to u mnie
> standard, niezmienny od lat.

Oczywiście ubijanie ręczne...

--
Pozdrawiam - Aicha (skojarzeniowo)

KIDNAPERZY
jedzą krokodyle, może psy....
maca, tortille i indyjskie chleby VS. zakwas
kuchnia żydowska
food time line :-D