jedzą krokodyle, może psy....

1. Data: 2008-03-20 09:26:44

Temat: jedzą krokodyle, może psy....
Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makabryczne znalezisko w lasach Blachowni: trzy martwe psy ze śladami bicia
po głowach.
Zwierzęta były w reklamówkach. Przed kilkoma dniami znalazły je dzieci
spacerujące po lesie. O odkryciu zawiadomiły zaprzyjaźnionego lekarza
weterynarii.

- To były dwie suczki i pies - informuje lekarz (prosił o zachowanie
anonimowości). - Nie miałem żadnych wątpliwości, że zostały zabite z
premedytacją, bo każdy z czworonogów miał ranę w okolicy ucha zadaną tępym
narzędziem. Były dorosłe. Największy pies był mieszańcem owczarka
niemieckiego i miał na szyi łańcuch. Najmniejszy przypominał rozmiarami
spaniela.

Lekarz twierdzi, że pierwszego psa zabito około sześciu tygodni temu,
ostatniego najwyżej kilka dni wcześniej. Jedno z dzieci rozpoznało swojego
zaginionego pupila.

- Komisariat w Blachowni wszczął dochodzenie w tej sprawie - informuje
nadkomisarz Joanna Lazar, oficer prasowy częstochowskiej komendy policji.

Dochodzenie wszczęto z artykułu ustawy o ochronie zwierząt. Sprawcy grozi
rok więzienia. A jeśli okaże się, że działał ze szczególnym okrucieństwem,
może być pozbawiony wolności nawet na dwa lata.

Najczęściej sądy wymierzają w takich sprawach kary w zawieszeniu.
Częstochowski sąd znany jest jednak z wysokich wyroków za znęcanie się nad
zwierzętami. Pierwszy taki w naszym regionie zapadł w grudniu 2000 roku. Za
wykłucie cielakowi oka mieszkaniec Zawad dostał cztery miesiące. Cztery lata
temu sąd wymierzył karę ośmiu miesięcy więzienia taksówkarzowi, który znęcał
się nad dwoma psami. Dla zabawy przy kilkunastu stopniach mrozu polewał je
wodą i bił - najchętniej deską.

Źródło: Gazeta Wyborcza Częstochowa
http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,5040849.
html
PS
jakoś nie dziwi mnie miejsce tego mordu.

2. Data: 2008-03-20 09:28:43

Temat: Re: jedzą krokodyle, może psy....
Od: "GiveMeHugInc." <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

spoko - nie pochwalam bestialstwa
ale swoją drogą... nie lubię psów
zawsze na mnie szczekają
(ale ja dobrze wiem co czeka psa
który na mnie szczeka ;-)

3. Data: 2008-03-20 09:55:41

Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GiveMeHugInc." <t...@y...com> napisał w wiadomości
> spoko - nie pochwalam bestialstwa
> ale swoją drogą... nie lubię psów
> zawsze na mnie szczekają
> (ale ja dobrze wiem co czeka psa
> który na mnie szczeka ;-)

nawet "potwór" macha na mój widok ogonem. jest taki jeden pitbul, który na
mój widok przynisi mi pod drzwi poduszke swojej "pani". zanim przekrocze
próg.
PS
oddawanie SWOJEGO psa do azylu uważam za czyn równoważny do posówania swojej
matki.
the end

4. Data: 2008-03-21 11:01:20

Od: "GiveMeHugInc." <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

nie no lubię małego jak merda ogonem
ale jak idę przez JAKĄŚ wieś... albo
przejeżdżam na rowerze... to psy chcą
mnie zjeść

pies to raczej jak kota widzi to
dostaje szału - co nie...

maca, tortille i indyjskie chleby VS. zakwas
kuchnia żydowska
food time line :-D
stek z kangura, jak?
Re: Czy ta grupa potszebuje pomocy?