stek z kangura, jak?

1. Data: 2008-03-19 21:20:22

Temat: stek z kangura, jak?
Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponieważ mało informacji można znaeźć a mięso to pakowane w steki po 250gr.
w makro od dawna jest sprzedawane to się skusiłem i proszę o sprawdzone
jakieś porady bo jak narazie to jedynie co mi się widzi to stek z cebulką z
patelni...

pzdr,
dkzzzzzzzzzzz.

ps. a może kupił ktoś mięso z krokodyla?

2. Data: 2008-03-20 08:10:09

Temat: Re: stek z kangura, jak?
Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja, ale nadaje sie tylko do obróbki za pomocą malaksera

takiego?
http://www.darkinthepark.com/Seaside/hgmeatgrinder.j
pg

Re: Czy ta grupa potszebuje pomocy?
suszone pomidory do mięsa?
garnki rzymskie na Jarmarku Wielkanocnym w Gdańsku
Przepiepszone leczo
CO ZROBIĆ?