czubryca... taa...

1. Data: 2014-11-23 19:18:14

Temat: czubryca... taa...
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokończyły się zapasy, a jeszcze się jarmark galeryjny nie zaczął, więc
w sklepie, którego nazwę pominę, zanabyłam jakoby czubrycę zieloną i
czerwoną. Dopiero w domu, jakem otworzyła paczuszki, tknęło mnie, że to
nie czybrycą a oszustwem pachnie.
Nie dajcie się nabrać, jakby co.
http://www.fitness-food.pl/przyprawy/493-czubrica-zi
elona-40g-ten-smak.html
http://www.fitness-food.pl/przyprawy/543-czubrica-cz
erwona-40g-ten-smak.html

"A pani to te parówki chce jeść czy czytać?"

2. Data: 2014-11-23 20:16:15

Temat: Re: czubryca... taa...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 19:18:14 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> w sklepie, którego nazwę pominę, zanabyłam jakoby czubrycę zieloną i
> czerwoną. Dopiero w domu, jakem otworzyła paczuszki, tknęło mnie, że to

Niom, cząbru to ja nie widzę w tej pierwszej, ani kozieradki w obu. A i ten
"jeden" cząber to pewnikiem ogrodowy, a nie górski.

3. Data: 2014-11-23 20:29:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2014 20:16:15 +0100, XL napisał(a):

elona-40g-ten-smak.html
erwona-40g-ten-smak.html

> Niom, cząbru to ja nie widzę w tej pierwszej, ani kozieradki w obu. A i ten
> "jeden" cząber to pewnikiem ogrodowy, a nie górski.

No i ta bazylia - ni z gruszki, ni (nomen omen) z pietruszki.

4. Data: 2014-11-23 21:12:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-23 20:29, obywatel XL uprzejmie donosi:

elona-40g-ten-smak.html
>>> http://www.fitness-food.pl/przyprawy/543-czubrica-cz
erwona-40g-ten-smak.html

> No i ta bazylia - ni z gruszki, ni (nomen omen) z pietruszki.

Nawet i bardziej międzymarodow jest w tej czerwono: imbir, kurkuma

"A pani to te parówki chce jeść czy czytać?"

Znowu dynia - tym razem pumpkin pie
Blog kulinarny
Blog o dietach i odchudzaniu
Pomysły na wołowinę
Got SHIT.... Belfort Instruments DigiWx AWOS SHIT from BASTARD Mark W. Decker?