czy dalacin T mozna kupic w aptece bez recepty

1. Data: 2001-09-09 07:59:33

Temat: czy dalacin T mozna kupic w aptece bez recepty
Od: "Mariusz Dubielecki" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie.Za pomoc z gory wielkie dzieki

2. Data: 2001-09-09 13:08:40

Temat: Re: czy dalacin T mozna kupic w aptece bez recepty
Od: "ika zuzeloth" <i...@b...spamu.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Dubielecki <a...@a...net> na moim ekranie zjawia się z
tekstem:

> tak jak w temacie.Za pomoc z gory wielkie dzieki

...to w aptece tego nie wiedza?

i.

3. Data: 2001-09-09 13:14:00

Od: "Malgorzata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Dubielecki" <a...@a...net> wrote in message
> tak jak w temacie.Za pomoc z gory wielkie dzieki

Zszokowalo mnie to ale jest faktycznie tylko na recepte bo jest to
antybiotyk.
Nie rozumiem ale trudno.

pozdrawiam Gosia

4. Data: 2001-09-09 18:49:21

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zszokowalo mnie to ale jest faktycznie tylko na recepte bo jest to
> antybiotyk.
> Nie rozumiem ale trudno.
>
> pozdrawiam Gosia

Ale czego nie rozumiesz? Przecież wszystkie antybiotyki są na receptę....

5. Data: 2001-09-09 22:34:38

Od: "Malgorzata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale czego nie rozumiesz? Przecież wszystkie antybiotyki są na receptę....

Nie rozumiem bo jak ja leczylam nim swój mlodzienczy tradzik /ok 10 lat
temu/ to kupowalo sie go bez recepty a juz wtedy /jak mniemam/ byl
antybiotykiem.

Gosia

6. Data: 2001-09-21 20:58:04

Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Dubielecki <a...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b9b21de$...@n...acn.pl...
> tak jak w temacie.Za pomoc z gory wielkie dzieki
Chcesz zażywac ten antybiotyk bez wskazań lekarza ? Owszem, wytłuczesz
wszelkie przeszkadzające Ci mikroby, ale przy okazji możesz sobie zrobic
krzywdę.To nie jest witamina C. Piszę, bo sam kiedyś go zażywałem i miałem
pecha - zadziałał, ale i skutki uboczne dały o sobie znać.

PS.
Zażywałem ze wskazań lekarza.

7. Data: 2001-09-22 23:03:59

Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miałem
> pecha - zadziałał, ale i skutki uboczne dały o sobie znać.

tak z ciekawości - jakie skutki uboczne ???

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java
| `\(_) | |_,,_||_| | KILL /bin/laden/*

recepty za granica
Help! Statut NZOZ
Wodniak jadra