czy istnieje wolność seksualna?

171. Data: 2009-01-23 15:16:05

Temat: Re: SpoFkanie PSP przy piFie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nic już przy tobie nie powiem

I słusznie! Jestem szpiegiem z Krainy Deszczowców. :)

Ewa

172. Data: 2009-01-23 15:18:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> 24.04?

Chorera.

Saulo
:)

173. Data: 2009-01-23 15:31:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> O w mordę - to ludzie w takim wieku jeszcze żyją? ;P

Dogorywają ;)

Ewa

174. Data: 2009-01-23 15:32:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Chorera.

Każdy bystrzejszy zawodnik drużyny psp to wie. :)

Ewa

175. Data: 2009-01-23 15:38:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Każdy bystrzejszy zawodnik drużyny psp to wie. :)

albo każdy kto ma tylko dobrą pamięć :)

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

176. Data: 2009-01-23 15:41:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> albo każdy kto ma tylko dobrą pamięć :)

No nie, do dat nie mam pamięci, tylko do wątków. Resztę załatwia
umiejętność kojarzenia + google ;)

Ewa

177. Data: 2009-01-23 15:51:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko jeżeli pamiętasz większość stolików miała urocze naklejki
> "rezerwacja". Ale można spróbować.

A jednak miejsce dla nas zawsze się znajdywało.

No więc umowa stoi ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

178. Data: 2009-01-23 15:58:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> No nie, do dat nie mam pamięci, tylko do wątków. Resztę załatwia
> umiejętność kojarzenia + google ;)

Pamięć do wątków?? Wow.

Saulo

179. Data: 2009-01-23 16:07:54

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 13:41, Hekate <m...@o...pl> wrote:

> Jak to nie ty?
> Dokładnie TY nie potrafisz zamknąć tego procesu.

Słuchaj - nie chce mi się udowadniać, opisywać rzeczy [nie jakichś
strasznych, ale szczegółów], o których nie wiesz, nie chce mi się
opisywać tego kto zaczął, co zrobił i co ja robiłem w odpowiedzi itd.
Ale mz. to nie ja zacząłem wojować, to nie ja wysłałem rok temu do
mojej eks prywatnego postu od "ktosia", czyli wtryniłem się w relację
osoby niezainteresowanej, to nie ja zjawiałem się na spotkaniach psp
bez uprzedzenia i pytania.

> Ale nie czuj się winny. :)

Nie, nie czuję. Dajcie mi skończyć tę zabawę bez oceniania, o czym
chyba raz już pisałem. Nie mam nic przeciw temu, że "ktoś" ma chyba
faceta, nie mam nic przeciw temu że jakoś sobie żyje - ale ja też chcę
mieć pewność, że nie zostanę *znów* znienacka zaatakowany, w sposób,
który nie da mi szans na obronę, bo zasad walki "ktosia" nie przyjmę,
żeby się skichał.

W tym roku skończyłem parę procesów - czasami wymagało to ode mnie
jakiegoś działania, czasami "samo" przychodziło. Nie czuję się winny
wobec tych osób, aczkolwiek nie przestałem ich lubić i nie bawię się w
negatywne oceny. Potrafię skończyć proces, pod warunkiem, że nikt mi
się nie wtryni, nie będzie się bawił w oceny.

Pozdrawiam i oczywiście zapraszam na spotkanie psp :)
Flyer

180. Data: 2009-01-23 17:37:00

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 17:07, f...@g...pl wrote:
> (wieeeelki ciach)
> Potrafię skończyć proces, pod warunkiem, że nikt mi
> się nie wtryni, nie będzie się bawił w oceny.

A jak skończysz proces i ktoś się wtryni z oceną,
to czy znowu zaczniesz temat wałkować?

Bo mi się wydaje, że twoje procesy są niezakończywalne... :)

Dlatego się kręcisz wokół własnego ogona
i nie mozesz zacząć żadnego nowego procesu,
ani też dorosnąć.

Z troski to mówię. Wyłącznie z troski... :)

- JaKasia

TO BYŁA WIELKA MILOSC...
KINDER - ZAGRABINY
MINI - WOJNA MIKRO - BIOLOGICZNA