czy jeszcze kosić?

1. Data: 2000-10-10 15:18:18

Temat: czy jeszcze kosić?
Od: "Andrzej K." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w październiku można jeszcze kosić trawnik? Nie wiem co się stało, ale
przez kilka ostatnich ciepłych dni trawa urosła jak głupia i obawiam się, że
wiosną będę miał kłopot z doprowadzeniem tego do porządku.
Andrzej

2. Data: 2000-10-10 21:31:22

Temat: Re: czy jeszcze kosić?
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej K." <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy w październiku można jeszcze kosić trawnik?

Do połowy października można .
Pozdro,
--
Kronopio
ICQ 82543201

3. Data: 2000-10-11 05:31:55

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:
> Do połowy października można .

No a potem? Zapowiadaja cieply weekend (ponad 20st.C) i przypuszczam, ze
moje trawniki w tym czasie tez rusza do gory. I co? W poniedzialek
bedzie juz 16-tego czyli po polowie pazdziernika :-( Czy jeszcze bede
mogl sie zalapac na jakis termin dodatkowy?

Pozdrawiam serdecznie
zaniepokojony Krzysiek K. :-)

4. Data: 2000-10-11 07:58:56

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zwykle kosze trawnik po raz ostatni z nastaniem pierwszych mrozow
(najczesciej wypada to w polowie listopada). Czynie tak od wielu lat i memu
trawnikowi to bardzo sluzy bo na zime jest czysty ;-)
Pozdr.
Grzegorz Karolczak

Krzysztof Koterba napisał(a) w wiadomości: <3...@r...pl>...

5. Data: 2000-10-11 11:25:42

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> wrote in message

> No a potem? <.....>Czy jeszcze bede
> mogl sie zalapac na jakis termin dodatkowy?

O ten jeden dzień Ci chodzi?
Chyba to nie taka duża różnica.
Uznaj że to jednak połowa miesiąca.
Pozdro,
--
Kronopio
ICQ 82543201

6. Data: 2000-10-11 11:38:51

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:
> O ten jeden dzień Ci chodzi?

Szczerze? O wiecej dni mi chodzi :-)
Chodzi mi dokladnie o to, ze ja kosze trawnik w zaleznosci od tego czego
on sam sobie zyczy - jesli jeszcze rosnie to go kosze. Pozna jesienia
jednak ustawiam wysokosc koszenia na nieco wieksza. Podawanie
konkretnych dat uwazam za ... niestosowne. Aura nie patrzy na kalendarz.
Z reguly ostatnie koszenie robie jeszcze w listopadzie.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba ;-)

7. Data: 2000-10-12 08:27:36

Od: "Sławomir Siudziński" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> konkretnych dat uwazam za ... niestosowne. Aura nie patrzy na kalendarz.
> Z reguly ostatnie koszenie robie jeszcze w listopadzie.

Witam serdecznie po dłuższym czasie milczenia.

Przychylam się do Twojego zdania,że ostatnie koszenie jest zależne od
warunków pogody.
Ważna jest jednak ogólnie przyjęta zasada,że
-----------
po ostatnim koszeniu,trawnik powinien odrosnąć
przed nastaniem mrozów.
Pozdrawiam serdecznie.
Sławomir Siudziński
s...@i...pl