czy juz nigdy nie bede mogla...?

1. Data: 2002-12-18 20:46:11

Temat: czy juz nigdy nie bede mogla...?
Od: "syha" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam operację w szpitalu i w pewnym momencie miałam podany szybko
lek przeciwbólowy dożylnie. Przez 2 dni miałam spuchniętą rękę, potem
okazało się, że mam zapalenie żyły. Dwa zgrubienia, przy nadgarstku i
poniżej łokcia. Bez zaczerwienień, bez temperatury. Zgrubienia po
dwóch miesiącach prawie znikły.

Dziś poszłam do swojego ginekologa i okazało się, że... już nigdy nie
będę mogła brać pigułek antykoncepcyjnych! Czy to prawda? Czy każde
zapalenie żyły ma takie drastyczne skutki? Czym grozi niesubordynacja?

Pozdrawiam, Sylwia

2. Data: 2002-12-18 21:05:43

Temat: Re: czy juz nigdy nie bede mogla...?
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syha" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będę mogła brać pigułek antykoncepcyjnych! Czy to prawda? Czy każde
> zapalenie żyły ma takie drastyczne skutki? Czym grozi niesubordynacja?
zwiększeniem ryzyka choroby zakrzepowej. Są inne środki antykoncepcyjne
pozdr

3. Data: 2002-12-18 22:18:18

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "syha" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> zwiększeniem ryzyka choroby zakrzepowej. Są inne środki antykoncepcyjne

Nie jestem pewien,czy zapalenie żyły powierzchownej po wstrzyknięciu
dożylnym musi się wiązać z odstawieniem tabletek hormonalnych.Ocenia się
ogólne ryzyko choroby zakrzepowo-zatorowej.Radziłbym skonsultować tę decyzję
z dobrym internistą.
P.S

4. Data: 2002-12-19 16:39:21

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będę mogła brać pigułek antykoncepcyjnych! Czy to prawda? Czy każde
> zapalenie żyły ma takie drastyczne skutki? Czym grozi niesubordynacja?

nie wiem, czy moze nie jestem jakis gupi, ale co ma wspolnego zapalenie zyly
spowodowane podaniem leku dozylnego z ryzykiem choroby
zakrzepowo-zatorowej?
moze jakis internista by mnie oswiecil... albo inny naczyniowej... bo jakos
nie moge sie doszukac zwiazku...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-12-19 21:36:20

Od: "draaa" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> wydaje mi się że jest to zbyt daleko idąca ostrożnośc.
> Bez większego problemu możesz brać tabletki antykoncepcyjne o ile niema
innch przeciwskazań.Zapalenie powierzchowne żył przedramienia nie powinno
być p/wskazaniem.Nie zwiększa ryzyka powikłąń zakrzepowo zatorowych

6. Data: 2002-12-22 23:26:12

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WALDIM <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atsso1$pc6$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Serwis antykoncepcyjny
> http://www.antykoncepcja.pl
>
> Przecież wiesz, że nawet interniści ostatnio coraz rzadziej żenią
"pigułki" z chorobą zakrzepowo-zatorową. Już raczej chlamydie, prawda? Widać
jakiś doktór, który wie, że za pięćdziesiąt lat jego rodzina będzie targana
po sądach, bo ktoś tam miał udar "przez pigułki". Godna pochwały ostrożność,
a nie niewiedza...

---

Leczone zęby - dlaczego boli
problem, pocenie się rąk