czy ktos ma te ksiazke?

1. Data: 2006-03-08 16:46:37

Temat: czy ktos ma te ksiazke?
Od: disenti <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje przepis na szarlotke z rozowej ksiazeczki "Przyjecie u
Barbie" (albo cos w tym stylu). Pewnie brzmi to zabawnie ale sa tam
swietne przepisy a ja wlasnie zgubila ta ksiazeczke.
Jezeli ktos ja ma to bede bardzo wdzieczna za pomoc.

pozdrwiam i z gory dziekuje
Disenti

2. Data: 2006-03-09 10:42:00

Temat: Re: czy ktos ma te ksiazke?
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

disenti napisał(a):
> [...]
> swietne przepisy a ja wlasnie zgubila ta ksiazeczke.
> Jezeli ktos ja ma to bede bardzo wdzieczna za pomoc.

http://www.allegro.pl/item90785982_barbie_wydaje_prz
yjecie.html
O to chodzilo?
--