czy można zdjąć na stałe górę pralki ?

1. Data: 2007-02-08 17:49:23

Temat: czy można zdjąć na stałe górę pralki ?
Od: "Luka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pod blatem w kuchni za mało miejsca na standartową pralkę (83 cm).
W sklepie poradzono mi zdjąć górną część pralki - plastikową osłonę. Czy to
dobry pomysł?
W ten sposób niewątpliwie wejdzie, ale chyba trzeba ją jakoś zabezpieczyć.
Czy ktoś wie jak w prosty sposób?
proszę o wszelkie rady w tym temacie
pozdrawiam
LUKA

2. Data: 2007-02-08 19:19:35

Temat: Re: czy można zdjąć na stałe górę pralki ?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka <c...@p...onet.pl> wrote:

> W sklepie poradzono mi zdjąć górną część pralki - plastikową
> osłonę.
> Czy to dobry pomysł?

Oczywiście

> W ten sposób niewątpliwie wejdzie, ale chyba trzeba ją jakoś
> zabezpieczyć. Czy ktoś wie jak w prosty sposób?

A po co? Pod blatem przecież będzie. Jeśli tam jest jakas
mozliwość podpłynięcia rozlanej wody, możesz okleić folią jakoś
najwyżej.

J.

3. Data: 2007-02-08 21:06:17

Od: "marcin.d" <marcin.d[antyspam]@chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam tak zrobilem. Zdjalem gore pralki zeby miescila sie pod blatem. Zero
problemow, bo i gdzie maja byc te problemy
Wiec smialo mozesz tak zrobic

4. Data: 2007-02-08 22:48:12

Od: RoboD <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 luty (czwartek) kiedy o godz. 18:49, na pl.rec.dom, Luka napisał(a):

> Mam pod blatem w kuchni za mało miejsca na standartową pralkę (83 cm).
> W sklepie poradzono mi zdjąć górną część pralki - plastikową osłonę. Czy to
> dobry pomysł?

Potwierdzam opinie kolegów. Miałem wcześniej zdjętą górę z Polara, teraz
identyczna sytuacja z Whirlpoolem i wszystko było i jest OK.

Pozdr Robert
Tlen: robod68[at]tlen.pl; GG: 1590409
(_usuń spamtrap_)

5. Data: 2007-02-09 19:19:11

Od: Jerzy Stanisław <c...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

te napisał(a):
> Woda z bębna będzie pryskać przy wirowaniu.

Sugerujesz, że woda z bębna wydostaje się poza kocioł i spryskuje całe
wnętrze pralki razem z elektryką.
Czy widziałeś(aś) kiedyś pralkę po zdjęciu pokrywy górnej???????

;-)))

6. Data: 2007-02-09 19:58:12

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobry pomysł?
Ja też potwierdzam, że można, jak najbardziej. Pralka Candy, wąska.
pozdrawiam
b.

7. Data: 2007-02-09 23:39:39

Od: "Luka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bramka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja też potwierdzam, że można, jak najbardziej. Pralka Candy, wąska.
> pozdrawiam
> b.

Bardzo pięknie dziękuję! tak więc zrobię
pozdr
Luka

8. Data: 2007-02-10 00:38:17

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Stanisław <c...@f...pl> wrote:

> Sugerujesz, że woda z bębna wydostaje się poza kocioł i
> spryskuje całe
> wnętrze pralki razem z elektryką.
> Czy widziałeś(aś) kiedyś pralkę po zdjęciu pokrywy
> górnej???????

Kolega (?) chyba się reklam Vanisha naoglądał, tych z
przezroczystą pralką w całości wypełnioną wodą, w której tak
pięknie się "najtrudniejsze plamy" spierają ;-)

Tak więc apel do autora wątku: jeśli to pralka z reklamy Vanisha,
to pokrywy nie zdejmuj, bo się woda wychlupie ;-)

J.

9. Data: 2007-02-10 20:42:50

Od: Jerzy Stanisław <c...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

te napisał(a):
> Widziałem, ale tylko w pralce ładowanej od góry. Tam woda pryska na
> górną pokrywę. Jeśli filtr odpływowy jest zatkany i woda dobrze nie
> odpłynie, to przy wirowaniu, nawet przy zamkniętej pokrywie, woda
> pryśnie przez szparę w pokrywie z taką siłą że wybije oko. Znam kogoś
> kto stracił oko w ten sposób. W tej chwili konieczna jest wymiana
> soczewki w oku u tej osoby.

Jeżeli masz zamiar pralkę ładowaną od góry wstawiać pod blaty
kuchenne to chyba ona nie będzie nigdy używana bo niby jak :-)))).
A ten kolega to miał chyba strasznie dziurawą pralkę skoro ta woda
tak sobie chlapała przez pokrywę górną.
A jednocześnie kolega ma olbrzymie szczęście, że stracił oko ale jak
mu wymienią soczewkę to je odzyska. Przyznam, że jeszcze nie słyszałem
o takiej możliwości.

10. Data: 2007-02-10 21:24:42

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

te <t...@t...pl> wrote:

> [...]
> oko w
> ten sposób. W tej chwili konieczna jest wymiana soczewki w oku

Jaaasne ;-))))

J.

akcesoria meblowe - duży wybór wysyłkowo ?
okna narozne - czym zaslonic ?
Plamy z krwi na wykładzinie
Naprawa pralki, koszt?
Salon mebli kuchennych w Poznaniu