czy na rynku jest miejsce innych przypraw

11. Data: 2006-12-15 11:03:17

Temat: Re: czy na rynku jest miejsce innych przypraw
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@o...eu> wrote in message news:eltv5g$uvb$1@news.onet.pl...

> jest jednak potrzebne.Ostatnio chcialem kupic mlynek do pieprzu ,gdzie

Szwagier! Są młynki ręczne, bo nie będziesz do rosołu mielił kilograma
pieprzu:

http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=5&id4=1
&sid=8a410c78c9710246c5c420d00c3b4b7d

12. Data: 2006-12-15 11:09:13

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

yuras wrote:
(...)
> ten zmielony wlasnorecznie dopiero pachnie
(...)
Kupuję pieprz w takich buteleczkach od razu z młynkiem. Bardzo to
wygodne.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2006-12-15 11:19:24

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
yuras wrote:
(...)
> ten zmielony wlasnorecznie dopiero pachnie
(...)
Kupuję pieprz w takich buteleczkach od razu z młynkiem. Bardzo to
wygodne.

=========

Ale potwornie drogie. No i te młynki sa dość kiepskie, wolę duże i porządne.

DJD

14. Data: 2006-12-15 11:54:20

Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
yuras wrote:
(...)
> ten zmielony wlasnorecznie dopiero pachnie
(...)
Kupuję pieprz w takich buteleczkach od razu z młynkiem. Bardzo to
wygodne.

Tez taki kupuje i nawet sam uzupełniam ten pojemnik, podgrzewam suszarka do
włosów ten plastik i ładnie schodzi sam młynek z butelki .Dosypuje ,zakładam
i znowu miele.-:)))

juras

15. Data: 2006-12-15 12:13:18

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Na rynku Polskim istnieje wiele firmy zajmujących się przyprawami czy jest
> jeszcze miejsce dla innych firm. Przypraw pakowanych w folie PP, w lepszej
> gramturze 30,50,15gr. Pokazujących zawartość opakowania a nie ladne
> opakowanie.Cena końcowa też jest ciekawa. Czekam na dyskusje z waszej
> strony. Dlaczego na tej grupie ponieważ znacie się na kuchni i używacie
> przypraw. Jeżeli kogoś urazil mój wątek to z góry przepraszam.

Widze ze nikt Ci nie o0dpowiedzial rzeczowo.. Coz taka grupa hehehe (bez
urazy grupo)
Moim zdaniem tak.. Jest miejsce na rynku szczegolnie jesli przyprawy beda
dobrej jakosci i tansze niz innych producentow. W Gliwicach na Zielonym
Ryneczku czasem stoi facet ktory sprzedaje przyprawy wlasnie pakowane w
spore woreczki foliowe...Przypraw ma cala mnogosc i jakosciowo ok. P_o ile?
o ile dobrze pamietam za torebke 100 gram placilem u Niego 2-2,50 zaleznie
od przyprawy
Pozdrawiam
Misiek

16. Data: 2006-12-15 12:48:45

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

d...@g...pl napisał(a):
> [...]
> strony. Dlaczego na tej grupie ponieważ znacie się na kuchni i używacie
> przypraw. Jeżeli kogoś urazil mój wątek to z góry przepraszam.

nowy dobry produkt + dobra cena + dobra reklama = sukces!!!

a tak na serio to uwazam ze dobrej jakosci przyprawy zawsze znajda
miejsce na rynku. pomysl z foliowymi opakowaniami tez mi sie bardzo
podoba. jesli cena faktycznie bedzie ciekawa to czemu nie :) na pewno
sprobuje
powodzenia!

17. Data: 2006-12-15 12:52:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message
s.com...

d...@g...pl napisał(a):
> [...]

miejsce na rynku. pomysl z foliowymi opakowaniami tez mi sie bardzo
podoba. jesli cena faktycznie bedzie ciekawa to czemu nie :) na pewno

Niektóre firmy robią półeczki i firmowe słoiki z zakrętkami o małych i
dużych otworach i sprzedają ładunki do ich cyklicznego napełniania... Np.
Kamis -Catering, ale i mniejsze też - do domu...

18. Data: 2006-12-15 12:53:53

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> >

> Widze ze nikt Ci nie o0dpowiedzial rzeczowo.. Coz taka grupa hehehe (bez
> urazy grupo)

A było jakieś pytanie?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

19. Data: 2006-12-15 14:13:41

Od: "Pawel Bronz " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> strony. Dlaczego na tej grupie ponieważ znacie się na kuchni i używacie
> przypraw. Jeżeli kogoś urazil mój wątek to z góry przepraszam.

Dziękuje wszystkim za odpowiedz pod moim postem. Dziękuje za dobre
komentarze i za te zle. Myśle ze niedlugo nasza firma startuje ze sklepem
internetowym. Dostępne będą przyprawy w foli. Dam znać jak wystartujemy.

20. Data: 2006-12-15 14:32:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Bronz " <d...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Dziękuje wszystkim za odpowiedz pod moim postem. Dziękuje za dobre
> komentarze i za te zle. Myśle ze niedlugo nasza firma startuje ze sklepem
> internetowym. Dostępne będą przyprawy w foli. Dam znać jak wystartujemy.

Pomyśl o kompleksowym rozwiązaniu - od zestawu biwakowo - turystycznego w
jakimś etui odpornym na udary i wodę, do szafki firmowej do małej
gastronomii reklamującej twoje produkty, w obu przypadkach solidne słoje z
PET i na uzupełnienie - przyprawy w folii...

rolada z sera żółtego
NO PROSZE!!! SMIALO!!!
Do grupowiczów
jak nie to nie!CHATEAUBRIAND