czy nie ma tu lekarzy??????

1. Data: 2002-01-24 02:41:22

Temat: czy nie ma tu lekarzy??????
Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przytocze raz jeszcze moj post z dnia 19.01.

mam pytanie do lekarzy odnosnie dolegliwosci na jakie cierpi moj dwuletni
syn, zaczne od poczatku:
w wigilie syn mial wymieniany dren dokomorowy i po 10 dniach wypisany do
domu
dwa dni po powrocie pojawila sie wysoka goraczka (39 stopni) i nastepnego
dnia ostra biegunka
nie sposob bylo to opanowac w domu wiec kolejny pobyt w szpitalu
goraczka przez 9 dob utrzymywala sie na wysokim poziomie (do 40 stopni) i
choc podawano antybityk (ampicylina, rantaxym) oraz nifuroksazyd, lakcid,
nurofen, apap, panadol, pyralgin, relanium nie widac bylo poprawy

goraczka w koncu ustapila, biegunka rowniez, lecz pozostaly sladowe ilosci
sluzu w kale, ktore teraz (juz po wyjsciu ze szpitala) znowu sie nasilily,
sluzu jest coraz wiecej
teraz nie ma goraczki, je dobrze lecz niepokoi ten sluz w coraz obfitszej
formie
dodam ze stolce sa cuchnace, papkowate, niewodniste...powrocily rowniez bole
brzucha, a raczej podbrzusza
przed oddaniem stolca wydalane sa duze ilosci gazow, slychac tez wzmozona
perystaltyke jelit
diagnoza z ostatniego pobytu w szpitalu mowi ze byl to ostry niezyt
zoladkowo jelitowy...lecz nie widac aby on ustapil, bynajmniej jelit...
dodam jeszcze ze badania nie wykazaly nic poza duza iloscia leukocytow w
moczu, tzn pierwszego dnia 40-50, zas ostatniego dnia pobytu
1-3...sugerowano zapalenie drog moczowych lecz posiew moczu kilkakrotnie
wyszedl jalowy
jonogram ksztaltowal sie nastepujaco:
Na-138,7 mmol/l
K- 4.35
Ca+2 - 1,155
mam tez inne wyniki badan lecz nie wiem ile sa w stanie powiedziec

i teraz pytanie do lekarzy: CO TO MOZE BYC?
jak opanowac stan zapalny jelit ktorego objawem jest obfity sluz?
co moglo wywolac takie dolegliwosci?

zastanawiam sie czy nie jest to zwiazane z czestym stosowaniem ENEMY, gdyz
moze to ona podraznila jelita..stosujemy ja od dawna lecz w ostatnim okresie
czasu coraz czesciej, tzn ok 150ml/mc, w dawkach po 50ml

a moze wzmozony drenaz komor mozgu powoduje jakies nieprawidlowosci w
funkcjonowaniu narzadow w otrzewnej?

nie wiem co o tym myslec...jak widac w szpitalu tez niewiele wymyslono
prosze o jakies rady i sugestie

pozdrawiam
grzess