czy powinienem to wysłac czy zostawić

1. Data: 2004-03-12 11:46:52

Temat: Re: czy powinienem to wysłac czy zostawić
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl>
news:xn0dfoqvhcvo18001@news.onet.pl...
> ksRobak w postku <news:c2s3hm$he$1@inews.gazeta.pl> :

> Robaczku, Ty to lubisz zagadki i szarady. A nie lepiej to pisać wprost
> zamiast dookoła? Duże dziecko :)
> pozdrawiam
> Natek

hehe ;)
"chciała by dusza do Raju"
to nie wiesz, że w pamiętnikach ze szkolnych lat najbardziej ciekawe
są "sekrety" wypisywane na zagiętej krawędzi gdy Twoja ciekawość
rozbudzona niepewnością zmusza Cię niejako do odgięcia "rąbka
tajemnicy" i skonfrontowania swojego wyobrażenia z rzeczywistością.
hehe
pisanie na wprost to głębia
sekret to głębia w głębi ;)))
\|/ re:

1. Data: 2004-03-12 12:06:56

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak w postku <c2s7uv$hho$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> rozbudzona niepewnością zmusza Cię niejako do odgięcia "rąbka
> tajemnicy" i skonfrontowania swojego wyobrażenia z rzeczywistością.

Sekrety oczywiście są urocze jako forma rozrywki. :)

pozdrawiam
Natek

1. Data: 2004-03-12 12:23:16

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl>
> ksRobak w postku <news:c2s7uv$hho$1@inews.gazeta.pl> :

>>> Natek

> Sekrety oczywiście są urocze jako forma rozrywki. :)
> pozdrawiam
> Natek

Wiesz Natko tak moim zdaniem
ktoś tam w starożytności powiedział
że "wszystko jest marnością"
a ja DZIŚ mówię sobie
"wszystko co piękne jest rozrywką"
i mam takie samo prawo definiować
jak tamten nieboszczyk miał prawo
oczywiście hehe
nic nikomu nie narzucam bowiem
wybór należy do Ciebie :D
tak,tak (na szczęście) ;)))
\|/ re:

1. Data: 2004-03-13 00:20:29

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" news:c2sa37$q0e$1@inews.gazeta.pl...
> Wiesz Natko tak moim zdaniem
> [...]

niekiedy namacalność obrazów jest tak realna
jak tylko realna być może, lecz gdy cudze słowa
oddają nasze myśli nigdy nie możemy być
pewni czy nasze myśli są w nich odzwierciedlone;
tak więc wchłaniam tu Twoje słowa jak własne
będąc świadoma, że poza słowem prawdopodobnie
nie łączy nas nic;

ale...
każde spotkanie jest warte zachodu
"pieknie jest spotkać się nawet w niezrozumieniu"
(Eichelberger)

--
Mań
~~

1. Data: 2004-03-13 00:24:27

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mania" news:c2tk3v$ai8$1@inews.gazeta.pl...

;) trudy werbalizacji

> niekiedy namacalność obrazów jest tak realna
> jak tylko realna być może, lecz gdy

czujemy, że

1. Data: 2004-03-13 00:41:01

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@o...pl>
> [...]

> ale...
> każde spotkanie jest warte zachodu
> "pieknie jest spotkać się nawet w niezrozumieniu"

to chyba największe odkrycie jakie jest dane człowiekowi
o d k r y ć d r u g i e g o c z ł o w i e k a
hejka! Maniu
jak się masz? :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-16 23:23:06

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> to chyba największe odkrycie jakie jest dane człowiekowi
> o d k r y ć d r u g i e g o c z ł o w i e k a

Jak możesz być tak brutalny? Zostaw tę kołderkę
w spokoju! Chcesz, żeby się przeziębił(a)?

--
Sławek

1. Data: 2004-03-17 08:56:16

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>
> "ksRobak" <e...@g...pl>

> Jak możesz być tak brutalny? Zostaw tę kołderkę
> w spokoju! Chcesz, żeby się przeziębił(a)?
> --
> Sławek

To trzeba trzymać rączki na kołderce hehe
żartuje, każdy tam powinien trzymać rączki gdzie mu się podoba
jedni w kieszeni, inni "ręce do góry" a jeszcze inni w nocniku. ;)))
\|/ re:

Zagadka, Holmsie
8 marca
8 marca