czy taki mały dwuletni chłopiec

61. Data: 2009-08-31 12:51:56

Temat: Re: czy taki mały dwuletni chłopiec
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h7ghdl$q7c$2@nemesis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> http://demotywatory.pl/110148/Swiat-bez-kobiet
>
> Qra

Nie żebym nie mógł w te linki, ale nie chce mi się - świat kobiet jest
drapieżniejszy niż męski i wypełniony hipokryzją. Dopiero mężczyźni tonują
całokształt.

62. Data: 2009-08-31 13:11:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie żebym nie mógł w te linki, ale nie chce mi się - świat kobiet jest
> drapieżniejszy niż męski i wypełniony hipokryzją. Dopiero mężczyźni tonują

Zajrzałbyś, wiedziałbyś.

Qra

63. Data: 2009-08-31 14:37:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a możesz rozwinąć, na co sie zapowiadało?

Ja myślałam, że skończy się to jakoś edukacyjnie i pokojowo...

> i co jest tym "jak zswykle"?
> :)

...a jak zwykle będzie o wojnie.

Ewa

64. Data: 2009-08-31 14:45:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> jak mam mojemu dwuletniemu synowi jednoznacznie przekazać, że ma nie bić
> tego drugiego łobuza? i odwrotnie zresztą.

A może pozwolić, żeby sami sobie to przekazali?
Zwłaszcza jeśli nie mają w zasięgu ręki nic zbyt ciężkiego, ani ostrego.

Ja miałam chyba większy kłopot - ciągle się zastanawiałam, jak wzbudzić
w mojej córce trochę wojowniczości. Niezbyt mi się zresztą udało jak na
razie.

Ewa

65. Data: 2009-08-31 14:48:52

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> Zajrzałbyś, wiedziałbyś.
>
> Qra

Zajrzałem nie kłóci sie z tym , co napisałem...

66. Data: 2009-08-31 14:49:57

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja miałam chyba większy kłopot - ciągle się zastanawiałam, jak wzbudzić
> w mojej córce trochę wojowniczości. Niezbyt mi się zresztą udało jak na

Obudzi się, gdy zacznie się konkurencja o męskie spodnie.

67. Data: 2009-08-31 14:58:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja myślałam, że skończy się to jakoś edukacyjnie i pokojowo...

nuda :)

> ...a jak zwykle będzie o wojnie.

tylko krótko :)

68. Data: 2009-08-31 15:00:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A może pozwolić, żeby sami sobie to przekazali?
> Zwłaszcza jeśli nie mają w zasięgu ręki nic zbyt ciężkiego, ani ostrego.

no, gdyby mój wygrywał, nie miał bym nic przeciwko temu.
ale tamten jest dwa lata starszy.

> Ja miałam chyba większy kłopot - ciągle się zastanawiałam, jak wzbudzić
> w mojej córce trochę wojowniczości. Niezbyt mi się zresztą udało jak na
> razie.

a źle jej z tym brakiem?
czy tobie źle?

69. Data: 2009-08-31 15:19:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no, gdyby mój wygrywał, nie miał bym nic przeciwko temu.
> ale tamten jest dwa lata starszy.

A, no chyba że tak. Skoro jednak Twój syn podejmuje walkę, to znaczy że
wie, o co w tym wszystkim chodzi. ;)

> a źle jej z tym brakiem?
> czy tobie źle?

Mnie było z tym źle, tak samo jak Tobie. U mnie wprawdzie nie chodziło o
bicie się, ale wkurzało mnie, że trochę starsze albo silniejsze dzieci
rozpychają się łokciami, a moja drobniutka sierotka wciąż na końcu
kolejki, albo zabawki jej zabierali itd.itp.

Ewa

70. Data: 2009-08-31 15:21:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka pisze:

> Obudzi się, gdy zacznie się konkurencja o męskie spodnie.

Nie będzie musiała. ;)
Właśnie przed chwilą podsłuchałam, jak opowiada swojej przyjaciółeczce:

- A wiesz, że Iza zakochała się w Mateuszu, a on mnie pocałował?!

Ewa

ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku
chwila przerwy
Cierpiący mężczyźni.
KUPIE !!!
Przed chwilą na "dwójce"