czy taki mały dwuletni chłopiec

81. Data: 2009-09-01 09:14:21

Temat: Re: czy taki mały dwuletni chłopiec
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matko, jaka piękna ta teoria....
Tak sobie zyć w teoretycznym świecie..... Jestem za!

MK

82. Data: 2009-09-01 09:29:54

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matko, jaka piękna ta teoria....
> Tak sobie zyć w teoretycznym świecie..... Jestem za!
>
> MK

A kto Ci przeszkadza w takim świecie żyć? Przecież Ty jesteś jednym z jego
demiurgów?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

83. Data: 2009-09-01 09:45:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to kto?
Inni!!
Za cholerę nie chcą robić tego, co ja chcę :-))))))
MK

PS. Żarty żartami, ale jakiś tam wpływ na rzeczywistość mamy.
Nie da się jej kontrolować (może i na szczęście ze względu na nasze niektóre
poronione pomysły?), ale da się na nią wpływać. A to już coś.
Zresztą zobacz co się dzieje z ludźmi, którzy wszelkimi siłami starają się
kontrolować swój świat i rzeczywistość - wariują :-). Albo przynajmniej
wpadają z ciężką frustrację.
Wolę wschodnie podejście do rzeczywistości - płyńmy z prądem. Tylko starajmy
się trochę sterować tym płynięciem. Zresztą tak jest ciekawiej, bo zawsze
można liczyć na niespodzianki za zakrętem.

MK

84. Data: 2009-09-01 09:45:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> No własnie Qro, zawsze tak chyłkiem i od tyłu...
> A jedyna radocha to te oczęta niewinne szeroko otwarte...
>
> A tak by się coś kopło......

To do dzieła! Kopnij sobie!
Byle tylko noga nie rozbolała, albo inna jakaś część ciała.

Qra

85. Data: 2009-09-01 09:47:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz, dzisiaj, jak na złość, mi się nie chce....

Ale może jutro.
Powiem, że mi kazałaś :-P.

Wracam do opłaszczania się na streptawidynie...cóż za pasjonujące zajęcie.

MK

86. Data: 2009-09-01 10:11:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> Wracam do opłaszczania się na streptawidynie...cóż za pasjonujące
> zajęcie.

Wow :) Werbalnie czy manualnie?

--
Pozdrawiam - Aicha

87. Data: 2009-09-01 10:36:56

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się trochę sterować tym płynięciem. Zresztą tak jest ciekawiej, bo zawsze
> można liczyć na niespodzianki za zakrętem.

Ależ oczywiście- ludzie, którzy zawsze i nad wszystkim chcą mieć kontrolę-
to osoby neurotyczne. A to, co każdy z nas robi, dodaje się do czynów innych
ludzi- dlatego uważam, że nie należy robić dziadostwa:-). To tak, jak ze
śmieceniem: wielu ludzi śmieci- ja staram się tego nie robić. Bo nie mam
wpływu na nich- ale mam na siebie

serdecznie pozdrawiam

Chiron

88. Data: 2009-09-01 11:11:42

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie Qro, zawsze tak chyłkiem i od tyłu...
> A jedyna radocha to te oczęta niewinne szeroko otwarte...
>
> A tak by się coś kopło......
>
> MK

Byle mnie na Brzeskiej czy Ząbkowskiej. Tam w bramie siedzi kilku z
żyletkami na językach, gdy Tobie taki maluch plącze się pod nogami...

89. Data: 2009-09-01 11:13:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooo, bardzo się zgadzam.
Niech każdy robi dobrze dookoła siebie, to gdzieś to się w końcu zsumuje i
da nową jakość.

Pozdrawiam z uśmiechem, MK

90. Data: 2009-09-01 11:15:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na kropelkę!

(dłubię metodyki oznaczania lekooporności w mutujących szczepach prątków
gruźlicy.
Ta streptawidyna wpadła mi przypadkiem :-).

MK

> Wow :) Werbalnie czy manualnie?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku
chwila przerwy
Cierpiący mężczyźni.
KUPIE !!!
Przed chwilą na "dwójce"