czy to alergia?

1. Data: 2003-05-31 16:16:22

Temat: czy to alergia?
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Od tygodnia mam katar i lekki kaszel .Byłam pewna, że się
przeziębiłam - NIGDY nie miałam na nic alergii, a mam 29 lat. Teraz już sama
nie wiem, ten kaszel jest dziwny - coś mnie drapie w jednym punkcie w gardle
a szczególnie, gdy jestem na dworze. Czy tak objawia się alergia na pyłki?
Co w tej chwili pyli najbardziej?

Edyta

2. Data: 2003-05-31 16:20:59

Temat: Re: czy to alergia?
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
gardle
> a szczególnie, gdy jestem na dworze. Czy tak objawia się alergia na pyłki?

Mój małżonek od paru dni ma taką samą reakcję - prawdopodobnie uczuliły go
kwitnące teraz topole - kłaczków u nas jest zastrzęsienie :(

Marta

3. Data: 2003-05-31 19:28:54

Od: Jacek <o...@u...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Kochane

zaczely pylic trawy wiec zaczyna sie 2 miesiace koszmatu dla alergikow.
klaczki widoczne z topol nie maja nic do rzeczy
Jacek

4. Data: 2003-06-01 07:12:47

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska" <s...@a...pl> napisał w
wiadomości

> Mój małżonek od paru dni ma taką samą reakcję - prawdopodobnie uczuliły go
> kwitnące teraz topole - kłaczków u nas jest zastrzęsienie :(

Topole nie uczulają teraz bo to już są nasionka a nie pyłki (pyłki były
chyba ze 2 miesiące wcześniej). Ponieważ jest ich dużo mogą powodować
podrażnienia mechaniczne - ale to nie jest alergia całe szczęście.
Jest bardzo prawdopodobne że to uczulenie na trawy bo właśnie następuje
wzrost ich pylenia. A jest sucho tak więc jest ich dużo. Warto poobserwować
czy po deszczu będzie lepiej. :)
pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2003-06-01 07:23:42

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaczely pylic trawy wiec zaczyna sie 2 miesiace koszmatu dla alergikow.
> klaczki widoczne z topol nie maja nic do rzeczy
> Jacek

Tu jest wszystko
http://republika.pl/marcinwas/mapki_pylki.htm

6. Data: 2003-06-01 08:09:05

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jest bardzo prawdopodobne że to uczulenie na trawy bo właśnie następuje
> wzrost ich pylenia. A jest sucho tak więc jest ich dużo. Warto

Jestem alergiczną lamerką :-) Dzięki za info

M.

Re: [albertan] finansowanie dobra
krew oddac
!!!!OGŁOSZENIE
SARS i AIDS
SPONDYLOZA - zmiany zwyrodnieniowe dolnego odcinka szyjnego