czy to normalne?

1. Data: 2000-10-16 19:44:15

Temat: czy to normalne?
Od: "Lucja" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uswiadomilam sobie, ze chcialabym poznac kogos tylko i wylacznie dla seksu,
tak by mi bylo najwygodniej, bo mam chlopaka, ale cos innego by bylo fajne.
czy to normalne?

1. Data: 2000-10-16 20:30:26

Temat: Re: czy to normalne?
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucja wrote:

> uswiadomilam sobie, ze chcialabym poznac kogos tylko i wylacznie dla seksu,
> tak by mi bylo najwygodniej, bo mam chlopaka, ale cos innego by bylo fajne.
> czy to normalne?

Spytaj swojego chlopaka czy to normalne i koniecznie napisz co powiedział. :)
--
Dariusz Laskowski A więc przeprowadzę test i dam mojemu psu
mailto:d...@p...pl nową broszurę SuSE jak zainstalować system.

1. Data: 2000-10-16 21:39:29

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz Laskowski <d...@p...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:16102000.3F286257@DrYazzgod...

wylacznie dla seksu,
innego by bylo fajne.

> Spytaj swojego chlopaka czy to normalne i koniecznie
napisz co powiedział. :)
> --
Raczej nie zrozumiałeś pytania związanego z tym
zagadnieniem.
Ona przecież nie pytała czy to jest normalne dla jej
chłopaka.
Pytania również nie kierowała do swojego chłopaka, zrobiłaby
to prawdopodobnie bezpośrednio gdyby chciała.

Pzdr.
st. b.

1. Data: 2000-10-16 21:50:56

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lucja <l...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8sflkp$lg5$...@s...icm.edu.pl...
> uswiadomilam sobie, ze chcialabym poznac kogos tylko i
wylacznie dla seksu,
> tak by mi bylo najwygodniej, bo mam chlopaka, ale cos
innego by bylo fajne.
> czy to normalne?

Prawdopodobnie większośc odpowiedzi jakie dostaniesz będą w
barwie jak powinno być z punktu widzenia norm,
przyzwoitości, i porządku moralnego. Pośrednio taką właśnie
odpowiedź dostałaś wcześniej od Darka laskowskiego.
Z mego punktu widzenia ludzkich różnego rodzaju potrzeb,
pragnień - jest to normalne. Musisz jednak uwzględnić fakt,
że jest to niebezpieczne. zarówno dla trwałości waszego
związku z twoim chłopakiem jak i dla twojego zdrowia. tak
fizycznego - przy takim próbowaniu mozna coś "złapać", jak i
psychcicznego.
Takie szukanie czegos nowego bo: cyt: "cos innego by było
fajne". będzie z czasem jak gra w pokera. Następna karta
będzie lepsza i wygram przeżywając coś wspaniałego.
I na koniec. Taki punkt widzenia jest jednocześnie
informacją przekazywaną przez ciebie do twego faceta.
"jesteś facet nudny w tej materii, nieciekawy i w seksie do
niczego. To nie jest najlepszy rodzaj rozmowy o seksie z
własnym chłopakiem.
-_normalne, ale niebezpieczne_

Pzdr.

st. b.

1. Data: 2000-10-16 22:05:54

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bizos wrote:

> Raczej nie zrozumiałeś pytania związanego z tym zagadnieniem.
> Ona przecież nie pytała czy to jest normalne dla jej
> chłopaka.

Raczej Ty mistrzu nie zrozumiałeś mojej odpowiedzi, a zwłaszcza nie
zauważyłeś emotikona. Co to w ogóle za pytanie? Mam rozumieć, że jak
kilkadziesiąt osób powie, że to jest normalne, to będzie O.K.?
Ciekawy jestem co Jej facet na to. To właśnie Jego powinna zapytać
przede wszystkim. Istotne jest czy to jest normalne dla Niej i Jej
faceta. Jeśli tak, to mi nic do tego. Takie pytanie, to myślenie
tylko o sobie i nie liczenie się z partnerem - to Oni oboje powinni
wiedzieć czy Im to odpowiada czy nie.

> Pytania również nie kierowała do swojego chłopaka, zrobiłaby
> to prawdopodobnie bezpośrednio gdyby chciała.

A szkoda, bo ludzie, to nie przedmioty...
--
Dariusz Laskowski Wiem, że to, co piszę, jest może średnio
mailto:d...@p...pl mądre, ale cóż - jestem w tym najlepszy.

1. Data: 2000-10-16 22:11:59

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj gazetki z seksofertami - moze przekonasz sie, ze nie jestes
odosobniona w takich pragnieniach

1. Data: 2000-10-16 22:12:51

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bizos wrote:

> Raczej nie zrozumiałeś pytania związanego z tym zagadnieniem.
> Ona przecież nie pytała czy to jest normalne dla jej
> chłopaka.

Raczej Ty nie zrozumiałeś mojej odpowiedzi, a zwłaszcza nie

1. Data: 2000-10-17 09:35:55

Od: "iin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucja" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
seksu,
> tak by mi bylo najwygodniej, bo mam chlopaka, ale cos innego by bylo

Niestety normalne. Czemu niestety ?
Bo Twoja wypowiedź świadczy o jednym - myślisz tylko o sobie. Jak
większość ludzi. Czyli - normalnie.
Wiem, że ani Ty, ani ta "normalna większość" z dnia na dzień nie
zacznie zachowywać się, myśleć i czuć inaczej. Może zresztą nawet nie
warto próbować. Bo przecież tyle radości jest w braniu, nieprawdaź?

1. Data: 2000-10-17 10:51:19

Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
seksu,
> tak by mi bylo najwygodniej, bo mam chlopaka, ale cos innego by bylo

Moze lepiej pogadaj ze swoim chlopakiem, bo chyba seks nie jest
jego najlepsza strona ;)) Albo sprobuj go namowic na jakies
eksperymenty.

JGrabowski

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-17 13:37:11

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iin" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> zacznie zachowywać się, myśleć i czuć inaczej. Może zresztą nawet nie
> warto próbować. Bo przecież tyle radości jest w braniu, nieprawdaź?

Z tego co zrozumialem tu Użytkownik "Lucja" raczej chce komuś dać ;-)

rgr

Telepatia a empatia
alternatywna placówka badawcza
Brian - nowy adres