czy to paranoja? ;)

1. Data: 2003-10-02 09:08:43

Temat: czy to paranoja? ;)
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/pawg
--
misiu....

1. Data: 2003-10-02 09:19:37

Temat: Re: czy to paranoja? ;)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
news:blgpq2$1v1r$1@news2.ipartners.pl...

> Tytuł: "czy to paranoja? ;)"
>
> http://tinyurl.com/pawg
> --
> misiu....

zaraz tam paranoja
walczy o swoje jak umie - to zdrowy objaw ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-10-02 13:08:16

Od: "izela" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>

> zaraz tam paranoja
> walczy o swoje jak umie - to zdrowy objaw ;)
Najbardziej lubie i popieram w Tobie pozytywne nastawienie do ludzi i
swiata-- oby wiecej istot takich jak Ty..
Tez pozytywnie(choc nie zawsze to wychodzi) nastawiona do ludzi i reszty;-)
izela

1. Data: 2003-10-02 13:42:57

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izela" <i...@o...pl>
> [...]

> ludzi i swiata-- oby wiecej istot takich jak Ty..
> Tez pozytywnie(choc nie zawsze to wychodzi) nastawiona do ludzi

Ja myslę Iselo, że gdyby dzieci od dziecka uczono rywalizacji:
sportowej, artystycznej, umysłowej itd. - tak by dziecko poznało
swoją wartość a także uznało dokonania innych dzieci,
to wówczas mniej byłoby chamstwa a więcej życzliwości.

przykład:
ja dobrze gram w piłkę Ty pieknie malujesz :-)
\|/
re:

1. Data: 2003-10-02 17:42:10

Od: "tomik" <t...@a...pp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoją wartość a także uznało dokonania innych dzieci,
> to wówczas mniej byłoby chamstwa a więcej życzliwości.

tyle ze dla wiekszosci uczenie sie rywalizacji polega na rozpychaniu sie
lokciami i obrzucaniu blotem

masakra i na lepsze sie nie zapowiada

pozdro

1. Data: 2003-10-02 18:47:41

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomik" <t...@a...pp>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> tyle ze dla wiekszosci uczenie sie rywalizacji polega na
> rozpychaniu sie lokciami i obrzucaniu blotem
>
> masakra i na lepsze sie nie zapowiada
>
> pozdro

to nie do końca tak jest jak piszesz
to o czym piszesz to dżungla, walka
"człowiek człowiekowi wilkiem"
rywalizacji nikt nikogo nie uczy
coś jest nie tak z życzliwością, serdecznością, troską

się zastanawiam, czy Ci w rękach których jest władza
i odpowiedzialność za społeczeństwo nie powinni
składać przysięgi Hipokratesa:
"przede wszystkim nie szkodzić"...
\|/
re:

Hamilton Anxiety Rating Scale (HAM-A) .................. POMOCY
Natrectwa?
tlumacz z jez. angielskiego psycholog
Zdolność
Dzisiaj mija termin tańszych zgłoszeń...