czy to stres??

1. Data: 2003-01-02 14:16:29

Temat: czy to stres??
Od: "lecki" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem..Od okolo 2 tygodni czesto jest mi niedobrze...przewaznie
wtedy gdy sie czyms stresuje, ale nie zawsze.Dzisiaj w szkole np. tez.
Wsumie byl to normalny dzien jak kazdy inny a ja przez 3 pierwsze godziny
czulem sie niedobrze..Pielegniarka mowila cos o jakies lambdi czy cos
takiego..Co to takiego??Aha..i jeszcze jedno:gdy jest mi niedobrze,
towarzyszy temu takze "chec wyjscia do toalety" (dobra...o sikanie mi
chodzi!) ale jak juz wyjde to przewaznie nic nie naleje a dalej czuje jakby
mi sie chcialo!!!Czy to jest jakas choroba???Czy co???Mam 15 lat i nigdy
czegos takiego jeszcze nie mialem......
Prosze!!!!!Pomozcie!!!

2. Data: 2003-01-02 15:57:01

Temat: Re: czy to stres??
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na wszystkie tego typu pytania odpowiedz jest zawsze ta sama: 'idz do
lekarza!' . Może to zakażenie układu moczowego, może kamica a może choroba
wrzodowa . A może coś zupełnie niespotykanego. Możemy sobie tu 'możać' a ty
jak chcesz sie wyleczyć to i tak musisz pójść do lekarza. Chyba ,że pytasz
tak - dla sportu...
pozdr

3. Data: 2003-01-02 20:39:39

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 2 Jan 2003 15:16:29 +0100,"lecki" <k...@p...wp.pl>,
napisał/a:

>Czy to jest jakas choroba???Czy co???Mam 15 lat i nigdy
> czegos takiego jeszcze nie mialem......

Nerwica?

--
Pozdrawiam;
Kaja

4. Data: 2003-01-02 20:55:21

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakby
> mi sie chcialo!!!Czy to jest jakas choroba???Czy co???Mam 15 lat i nigdy

Najważniejsze to nie panikować ;-). To może być stres ale równie dobrze coś
innego. Spokojnie udaj się do lekarza.

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2003-01-03 16:01:22

Od: "lecki" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie no nerwica to chyba nie!!!Choc wsumie to sam juz nie wiem!!Dzisiaj w
szkole znowu to samo!Juz od raza mi sie zaczelo!!Na pierwszej godzinie
skoczylem do pielegniarki, wzielem jakies mietowe kropelki i przeszlo!!

6. Data: 2003-01-03 16:03:35

Od: "lecki" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najważniejsze to nie panikować ;-). To może być stres ale równie dobrze
coś
> innego. Spokojnie udaj się do lekarza.

No wiesz....wsumie to ja juz bylem u lekarza!!Tzn. u takiego zwyklego
rodzinnego lekarza. Ogolnie nic nie powiedzial.... A masz na mysli takiego
zwyklego lekarza czy moze jakiegos specjaliste typu psychiatra, neurolog
itp.?????

7. Data: 2003-01-03 16:24:27

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lecki" <k...@p...wp.pl> napisał/a

> [...]
> godziny czulem sie niedobrze..Pielegniarka mowila cos o jakies lambdi
> czy cos takiego..Co to takiego??Aha..i jeszcze jedno:gdy jest mi

Lamblia jelitowa, pierwotniak zakażający drogi pokarmowe. W jakim
kontekście pielęgniarka mówiła Ci o lamblii?

> [...]
> dalej czuje jakby mi sie chcialo!!!Czy to jest jakas choroba???Czy
> co???Mam 15 lat i nigdy czegos takiego jeszcze nie mialem......

Idź do lekarza internisty. Czy to choroba to się okaże, najpierw powinien
Cię dokładnie obejrzeć.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

8. Data: 2003-01-03 16:33:26

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwyklego lekarza czy moze jakiegos specjaliste typu psychiatra, neurolog

Nerwica to choroba a stres to stan, który może prowadzić do jej wystąpienia.
Czyli inaczej mówiąc, sytuacje stresowe mogą wywoływać pewne dolegliwości
fizyczne. Wszystko wskazuje na to, że w Twoim przypadku tak właśnie jest.
Najlepiej pójść z tym do psychologa albo do lekarza rodzinnego. Poradzą Ci
co robić dalej. Nie martw się, to jest uleczalne ;-).

Pozdrawiam, andrzej

9. Data: 2003-01-03 18:10:51

Od: "lecki" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najlepiej pójść z tym do psychologa albo do lekarza rodzinnego. Poradzą Ci
> co robić dalej. Nie martw się, to jest uleczalne ;-).

Jak juz pisalem, bylem u lekarza rodzinnego i powiedzial zebym bral magnez
(wsumie biore i nic mi nie pomaga), zapisal sie na silownie (???) i moze do
jakichs grup terapeutycznych (taaa!! Juz sobie wyobrazam tych wszystkich
mordercow i samobojcow!!!). Sam sie zastanawiam i niedowierzam skad u mnie
nerwica!?Czy ona moze byc wywolana??Wsumie nie mam w zyciu az tak ciezko...
nie denerwuje sie zbyt czesto, nie mam zbyt duzo obowiazkow.. Ostatnio sie
tak z mamuska zastanawiamy czy aby to nie jakas choroba??Znacie moze jakies
takie??W niedziele mam wycieczke.Na sama mysl o warczacym autokarze robi mi
sie niedobrze!!!

10. Data: 2003-01-03 18:55:19

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> takie??W niedziele mam wycieczke.Na sama mysl o warczacym autokarze robi

Po co sobie tyle wyobrażasz? Wyluzuj się ;-). Jeżeli to jest nerwica, to
magnez jest bardzo wskazany. Zażywaj go według zalecenia i staraj się
relaksować. Spędzaj mniej czasu grając na komputerze ;-). Gdy nie będzie
poprawy, udaj się do psychologa albo ponownie do lekarza rodzinnego.

Pozdrawiam, andrzej

nux vomica
angina a pędzlowanie gardła
Nowy, skuteczny i tani lek w stwardnieniu rozsianym
układ moczowy
Vichy - Dercos z Aminexilem