nux vomica

1. Data: 2003-01-02 13:39:26

Temat: nux vomica
Od: "areksm" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
znajomy, cierpiacy na podobne dlegliwosci jak ja (nadcisnienie na tle
emocjonalnym, dlugotrwale utrzymywanie stanu napiecia, zmeczenie,wypalenie
sie,nie przestaje myslec o pracy,nie moze spac ze zmartwienia) bedac
zagranica zetknal sie z homeopata, na te dolegliwosci przepisal mu kuracje
lekiem nux vomica. Czy rzeczywiscie z lekow homeopatycznych nadaje sie on
najbardziej na wspomiane dolegliwosci? Czy podczas brania tego srodka nalezy
odstawic inne leki na nadcisnienie jak doradzal mojemu znajomemu ten
homeopata? A moze ktos z Panstwa stosowal Nux-vomica, jak panstwo reagowali
na ten lek i na jakie dolegiwosci zostal Wam przypisany?
Arek.

2. Data: 2003-01-02 14:07:36

Temat: Re: nux vomica
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A drogie te placebo? Sa przeciez tansze ziola ;)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2003-01-02 22:26:24

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> rzeczywiscie taka jest 'osobowosc'tego leku -osoba nerwowa, nadpobudliwa i
jego przypisanie wydaje sie byc wlasciwe.Zanim bedzie poprawa moze wystapic
pogorszenie stanu, nasilenie dolegliwosci(tzw pogorszenie pierwotne).A tak na
marginesie trudno mowic o placebo gdy sa pozytyene wyniki leczenia malych
dzieci, chyba ze efekt placebo 'przechodzi z rodzicow na dziecko-to jest
argument nie do podwazenia(do wszystkich innych mozna sie przyczepic)

4. Data: 2003-01-03 12:49:32

Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieci, chyba ze efekt placebo 'przechodzi z rodzicow na dziecko-to jest
> argument nie do podwazenia(do wszystkich innych mozna sie przyczepic)

W nauce jednoznaczne a w medycynie obowiazujace sa wyniki badan naukowych (z
podwojnie slepa proba, odpowiednio kontrolowanych itd.). Zadne takie badania
nie potwierdzaja skutecznosci lekow homeopatycznych.

Warto pamietac, ze znaczna wiekszosc schorzen (moze i z 80%) jakie trapia
ludzi (biorac do jednego worka wszystkie mozliwe dolegliwosci trapiace
gatunek ludzki) mija samoistnie, BEZ leczenia. Oto jeden z cudownych
powodow skutecznosci homeopatii.

Chris

angina a pędzlowanie gardła
Nowy, skuteczny i tani lek w stwardnieniu rozsianym
układ moczowy
Vichy - Dercos z Aminexilem
Czy okulary osłabiają wzrok?