czy to trzeba?

1. Data: 2003-02-28 17:31:34

Temat: czy to trzeba?
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w MM oczywiście tak planować te jadłospisy, przyznam się, żę to mnie
przeraża najbardziej, nigdy nie umiałam trzymać się planów

2. Data: 2003-02-28 18:30:40

Temat: Re: czy to trzeba?
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> w MM oczywiście tak planować te jadłospisy, przyznam się, żę to mnie
> przeraża najbardziej, nigdy nie umiałam trzymać się planów
*****
Nie jestem najbardziej doswiadczonym MM-owcem, bo stosuje sie do MM od
poczatku lutego zaledwie, ale przyznam sie ze nic nie planuje z olowkiem w
reku, bo tego po prostu nie cierpie. (Jest to prawdopodobnie przyczyna tego
ze nigdy nie trzymam sie dokladnie zadnego przepisu kulinarnego ;-)
Wiem czego nie mozna, wiem czego nie laczyc, no i jem na co mam ochote
danego dnia, w wyznaczonych przez MM granicach. I to mnie wlasnie w tej
diecie pociaga, a przez to samo, czyli koniecznosc planowania z gory,
przegrywalam inne diety.
Nie chudne jak szalona, na razie prawie 5 kilo, ale jestem bardzo
zadowolona, bo c h u d n e nie glodzac sie i jedzac to co lubie.
Pozdrawiam
AniaK

3. Data: 2003-03-03 14:59:11

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nic nie planuje bardziej niz przed MM

jedyne plany to co zjem na nastepny posilek, obiad itp.

co tu planowac? sa produkty ktore mozesz jesc (do 35 ig), jak i z czym je
laczysz nie ma znaczenia w I fazie.
jedynym wyjatkiem jest chleb ale lepiej nie jedz go w ogole

jedz ogolnie duzo weglowodanow a nie same tluszcze

proste jak drut

musta

MM A jak jest z kielkami zboz?
weź udział w odchudzaniu