czy to zatoki

1. Data: 2006-01-17 14:03:00

Temat: czy to zatoki
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

od paru dni boli mnie glowa, pociagam nosem - nie mama kataru ale nos
jest zatkany tak na wysokosci nasady nosa (czuje tam taka kluche) i mam
zatkane uszy. Przy czyszczeniu nosa na chwilke sie odblokowywuja.
Robie sobie inhalacje z oil olbasu i lykam sinupret. Na razie nic mi to
nie pomaga. nie mam goraczki za to temperatura to 36,3 C
Czy to zatoki czy cos innego?

PanTalon

2. Data: 2006-01-17 22:23:47

Temat: Re: czy to zatoki
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> Robie sobie inhalacje z oil olbasu i lykam sinupret. Na razie nic mi to
> nie pomaga. nie mam goraczki za to temperatura to 36,3 C

Ciągłe zmęczenie
Szczepienie na WZW B
Łojotokowe zapalenie skóry - raz jeszcze
furaginum
staw biodrowy - maloinwazyjna metoda wymiany