czy tradzik jest uwarunkowany genetycznie ?

1. Data: 2001-10-08 16:34:37

Temat: czy tradzik jest uwarunkowany genetycznie ?
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tak jak w temacie.Moze ktos zna jakis dobry sposob na pozbycie sie tego
swinstwa ?

2. Data: 2001-10-08 17:46:58

Temat: Odp: czy tradzik jest uwarunkowany genetycznie ?
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes chlopak czy dziewczyna?
Użytkownik Akira <a...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pskmg$5et$...@p...acn.pl...

3. Data: 2001-10-08 21:29:15

Od: Daniel Magalski <d...@n...spam.poland.com> szukaj wiadomości tego autora

In article <9psoh9$oen$1@news.lublin.pl>, g...@s...lub.pl says...
> jestes chlopak czy dziewczyna?

A to ma jakiej znaczenie?

Daniel Magalski
GG: 80213
d...@n...spam.poland.com
http://danxplus.silesianet.pl

4. Data: 2001-10-09 03:51:51

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> In article <9psoh9$oen$1@news.lublin.pl>, g...@s...lub.pl says...

> [...]

Oczywiscie, ze ma. Komponenta hormonalna jest inna. Ze nie wspomne o innych
roznicach.

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2001-10-09 06:43:13

Temat: Re: czy tradzik jest uwarunkowany genetycznie ?
Od: "Exile" <e...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Haj

podlacze sie pod ten thread zeby nie zasmiecac grupy. Moje pytanie jest
zblizone do k. Akiry mianowicie czy jest jakis sposob na zaskorniki, tworza
mi sie pod skora takie czarne kropeczki pewnie z jakims swinstwem ktore
pozniej zamienia sie w sliczne syfy na twarzy :) nie pomaga nic

-zmienilem diete (zero slodyczy, nie slodze herbate itp ograniczone tluste
zarcie)
-codzienne mycie twarzy specjalnym mydlem (w moim przypadku protex)
-rozne specyfiki ale w sumie zaden na dluzsza mete nie pomaga...

ja juz nie mam pojecia co dalej robic, w sumie mam juz to gdzies ale milo by
bylo pokonac wroga po kilku latach cierpien ;-0

any ideas? :)

pozdr. Pawel

6. Data: 2001-10-09 07:09:34

Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałeś Roaccutane ???

Użytkownik Exile <e...@b...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pu63k$dmu$...@n...tpi.pl...

7. Data: 2001-10-09 07:19:57

Od: "Exile" <e...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w_janus <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pu7j4$pqi$...@n...tpi.pl...
> Próbowałeś Roaccutane ???

hmm nie ale slyszalem o tym (tylko)

jesli moglbys to troche opisac albo podac jakis url do lekturki to bede
wdzieczny :)

pozdr. Pawel

8. Data: 2001-10-09 17:27:31

Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

ma znaczenie bo u kobiet bardzo pomagaja pigulki
antykoncepcyjne np Diane-35 (mnie bardzo pomoglo,
a mialam takie guzy ropne ze hej)
Użytkownik Daniel Magalski <d...@n...spam.poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M...@n...icm.edu.pl..
.

9. Data: 2001-10-09 17:34:24

Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zażywam ten lek od 2 miesięcy.
Efekty są baaaaaaaaaardzo dobre. Tylko się nie przeraź jeśli
dostaniesz w swoje ręce ulotke tego leku z uwagi na efekty uboczne. Lekarz
mi tłumaczył
że firmy farmaceutyczne muszą tak pisać ( ale to nieważne ).
Zwracam Ci tylko uwage ponieważ ja mało brakło po przeczytaniu
ulotki zrezygnował bym z tego leku. Teraz ciesze się, że tego nie zrobiłem.
Jedyne efekty niepożądane jakie u siebie zauważyłem to suchość warg.

Drugim minusem tego leku jest jego cena. W początkowym etapie leczenia
trzeba wydać ok 500 zł miesięcznie potem na szczęście dawka się zmniejsza.
Kuracja trwa od 4-8 miesięcy. Zależy jak będziesz prowadzony przez lekarza.

O jeszcze coś.
Wymagane są próby wątrobowe przed podaniem leku i podczas pierwszych 2
miesięcy
leczenia.

Ja miałem problem z trądzikem, a powstawanie zaskórników jest ściśle z tym
związane.
Lek ten między innymi powoduje, że się one nie tworzą.

Tu są linki.
W USA lek ten występuje pod nazwą Accutane
http://www.roche.pl/lekarze/publikacje/retinoidy/2.h
tml#1
http://acnehelp.tripod.com/cgi-bin/messages/acne_cur
e_experiences.htm

Pozdrawiam.

Użytkownik Exile <e...@b...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pu88k$47m$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2001-10-11 11:14:42

Od: "Exile" <e...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w_janus <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pvc6l$8k8$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Lek ten między innymi powoduje, że się one nie tworzą.
>
> Tu są linki.
> W USA lek ten występuje pod nazwą Accutane

dzieki wielkie:) skontaktuje sie z lekarzem i chyba rozpoczne kuracje :)

pozdr. Pawel

Czy waglikiem mozna sie bylo zarazic na calej Florydzie ?
nazwa
POROD w Lublinie na (Jaczewskiego)
efekt inotropowy
wspolpraca z rehabilitantem