czy warto

61. Data: 2008-09-24 14:33:28

Temat: Re: czy warto-update:)
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

narazie jakies 3.5 kilo w dol, jestem z siebie dumna, ale... zaczynam miec
nekajace mysli zeby zjesc czekolade, chamburgera, albo pizze - wczoraj babka
z pracy przyniosla domowa pizze i bylam tyci od sprobowania jej, ale sie
powstrzymalam. jednak co z tego jak sie chce jesc... te tluste rzeczy:(

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

62. Data: 2008-09-24 14:37:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 09:33:28 -0500, Himera napisał(a):

> narazie jakies 3.5 kilo w dol,

BRAWOOOO!!!!!!!
:-)

> jestem z siebie dumna, ale... zaczynam miec
> nekajace mysli zeby zjesc czekolade, chamburgera, albo pizze

Zjedz 1 kostkę czekolady dziennie, kiedy masz taką ochotę. Kawaleczek pizzy
też możesz - byle nie połowę ;-)
A potem sobie troszkę więcej potrenuj, jakieś 10 minut więcej, to nie jest
poświęcenie, a nie będzie skutków "tyciowych". Nie można się pozbawiać
przyjemności - wtedy całe odchudzanie traci sens, jestes w dołku
psychicznym.

> - wczoraj babka
> z pracy przyniosla domowa pizze i bylam tyci od sprobowania jej, ale sie
> powstrzymalam. jednak co z tego jak sie chce jesc... te tluste rzeczy:(

Oj, chce się :-(
Ale jak się już ma TAKIE efekty, jak Ty, to naprawdę łatwiej się już dalej
zmotywować do walki. Czym tak dalej :-)

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

63. Data: 2008-09-24 14:54:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z pracy przyniosla domowa pizze i bylam tyci od sprobowania jej, ale sie
> powstrzymalam. jednak co z tego jak sie chce jesc... te tluste rzeczy:(

Przejdź na dietę Kwaśniewskiego.

64. Data: 2008-09-24 15:11:32

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> Oj, chce się :-(
> Ale jak się już ma TAKIE efekty, jak Ty, to naprawdę łatwiej się już dalej
> zmotywować do walki. Czym tak dalej :-)

Dobra przyznam się. Mam gorszy problem. Jak tu przytyć? :(
--
Relpp

65. Data: 2008-09-24 15:11:52

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości
> Dobra przyznam się. Mam gorszy problem. Jak tu przytyć? :(

Przytyć?

66. Data: 2008-09-24 15:35:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 15:11:32 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Dobra przyznam się. Mam gorszy problem. Jak tu przytyć? :(

Chcesz mnie wkurzyć? ;-)
Mnie wystarczy do przytycia jeden weekend z ciastem sam na sam...

67. Data: 2008-09-24 17:03:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Relpp" <n...@m...px> wrote in message news:gbdlb4$rr8$1@news.onet.pl...

> Dobra przyznam się. Mam gorszy problem. Jak tu przytyć? :(

Mam dziwcyne chudom
Troche się śtydom
Kupie kwarte kase
To se jom upase...

68. Data: 2008-09-24 18:02:09

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz mnie wkurzyć? ;-)

Ani trochę (nooo może odrobinkę, ale to tylko tak przy okazji)! ;)

> Mnie wystarczy do przytycia jeden weekend z ciastem sam na sam...

E, to nie możliwe... Ile można w ten sposób przytyć przez jeden weekend?
Po prostu chyba nie odejmujesz od wartości po ważeniu zawartości
żołądka. :-D
--
Relpp

69. Data: 2008-09-24 18:03:11

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.09.2008 Sakujami <s...@n...gmail.to> napisał/a:

> Przytyć?

Przytyć.
--
Relpp

70. Data: 2008-09-24 18:09:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 18:02:09 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> [...]
>
> E, to nie możliwe... Ile można w ten sposób przytyć przez jeden weekend?
> Po prostu chyba nie odejmujesz od wartości po ważeniu zawartości

Odejmuję. Tylko wiesz, to nawet niekoniecznie chodzi o wagę, tylko jakoś
tak pomimo m.w. tej samej wagi zauważam wokół mojego... hmmm... równika
pewną tendencję zwyżkową... MOże to w wyniku zamiany miejscami tkanki
mięśniowej (jak się człek nie rusza) na tłuszczową? Bo np. kiedy cwicze
intensywnie, to w pierwszym okresie widzę, że mniej jest tłuszczyku tu i
ówdzie, a więcej mięśni - a wskazania wagi stoją w miejscu... Dopiero potem
ida w dół.
--

warto wiedzieć
A NA POLITYCE